گلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به اینترنت 5G خواهد بود

سامسونگ به تازگی یک کد منبع هسته از خانواده گلکسی اس 10 که از پردازنده اگزینوس استفاده می‌کنند منتشر کرده است، اما کاربران انجمن XDA Developers به یک مورد جالب در این کد برخورد کردند که نشان از نسخه 5G گلکسی نوت 10 دارد.

بدیهی است که این کار سامسونگ تعجب برانگیز نباشد زیرا مدتی پیش، نسخه 5G گلکسی اس 10 توسط این شرکت معرفی شد، البته این نکته که سامسونگ برروی تکنولوژی 5G در گوشی‌های هوشمند خود، کار می‌کند یک خبر خوب در حوزه هندست‌های هوشمند محسوب می‌شود.

این خبر را می‌توان یک گمانه‌زنی فرض کرد و هنوز هیچ تاییدیه رسمی مبنی‌بر این خبر منتشر نشده، اما طبق یک نشت اطلاعاتی که چند ماه پیش در رسانه‌ها پخش شد متوجه شدیم که گلکسی نوت 10 با کد داوینچی (Davinci) درحال توسعه بوده و این رمز در کد منبع گلکسی اس 10 با نام Davinci5G مشاهده شده است.

متون این سورس کد مربوط به تنظیمات و پیکربندی گوشی‌های هوشمند سامسونگ است. می‌توان توسط این متن‌ها، اسم رمز تلفن‌های سامسونگ را فهمید، برای مثال کد Beyond0 مربوط به گلکسی اس 10 ای، Beyond1 نام گلکسی اس 10، Beyond2 رمز گلکسی اس 10 پلاس و در نهایت کد رمز گلکسی اس 10 5G با نام BeyondX منتشر شده است.

علاوه‌بر پرچمداران سامسونگ نام دستگاه دیگری در این کد با اسم رمز luge به چشم می‌خورد، به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال کارکردن برروی یک هندست هوشمند قابل انعطاف است. این رمز مختص گلکسی فولد نیست زیرا اسم رمز این گوشی winner بوده و ممکن است این دستگاه تاشو یکی دیگر از گوشی‌های قابل انعطاف باشد که این شرکت کره‌ای درحال توسعه آن است.

تنها چیزی که ما از گلکسی نوت 10 می‌دانیم، دوربین چهارگانه و یک صفحه‌نمایش 6.66 اینچی است. البته با نزدیک‌تر شدن زمان معرفی نوت 10، تصاویر و شایعات بیشتری از این محصول جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

 

 

2 در مورد “گلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به اینترنت 5G خواهد بود”

  1. salam.برنامه google play یا play store از کار افتاده؟نمیتونم برنامه ای رو آپدیت یا دانلود کنم.ممنون میشم پاسخ بدید

    1. علی‌رضا علی‌پور

      سلام.
      با اتصال‌های مختلف تست کنید، وای فای یا اینترنت سیم‌کارت. از نرم‌افزارهای تغییر IP هم استفاده کنید.
      اگر روش‌های بالا جواب نداد از تنظیمات گوشی و قسمت مربوط به اپ‌ها، کش گوگل پلی استور رو پاک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH