باز هم کانسپتی از گلکسی اس 5، اینبار عجیب و متفاوت!

دیگر عادت کرده‌ایم که هر چند وقت یکبار کانسپتی عجیب غریب از پرچمداران دو کمپانی اپل و سامسونگ ببینیم. بازار کانسپت سازی، زمانی که نزدیک به معرفی یک پرچمدار می‌شویم داغ می‌شود. تا چندی پیش تنها کانسپتهای آیفون بود که در دنیای نت سرو صدا می‌کرد، اما ظاهرا کانسپت پردازی برای محصولات سامسونگ هم رونق گرفته است.

همین چند روز پیش بود که کانسپتی واقعا تخیلی از گلکسی اس 5 دیدیم که هیچ شباهتی به محصولات سامسونگی نداشت و با نگاه به آن گویی به یک محصول اچ تی سی نگاه می‌کردیم، اما کانسپتی که به تازگی منتشر شده است شباهتهای بیشتری به یک محصول سامسونگی دارد.

این کانسپت مجهز به یک صفحه نمایش 5.25 اینچی، بدنه فلزی و خمیده، رزولوشن 4K، دو بلندگو در چهار گوشه، دوربین ISOCELL با قابلیت فیلمبرداری K4، دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 1920×1080 پیکسل، پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای اگزینوس، رم 4 گیگابایتی، اندروید کیت کت و اسکنر چشم است.

تمام این ویژگی‌ها که به گونه‌ای اثبات شده‌اند، تنها صفحه خمیده می‌ماند که امکانش کم نخواهد بود. در زیر تصاویر این کانسپت را می‌بینید:

5[divide]

6[divide]

7[divide]

8[divide]

9[divide]

10[divide]

11

6 در مورد “باز هم کانسپتی از گلکسی اس 5، اینبار عجیب و متفاوت!”

  1. ــــــیّدعلے ذوالفقاری

    سلام خانم صریحی
    نمی دانم چرا با این مدل های خمیده حال نمی کنم.
    یه جورایی شبیه “ترخینه” می مونن. دیدید ترخینه ابتدا صاف و یکدست هست ولی مادامی که آبش تبخیر میشه چه طوری میشه دقت کردین؟ حالا دقیقاً من همون حس رو نسبت به این گوشی های به اصطلاح خمیده دارم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH