گلکسی S5 برای اپراتور T Mobile هم آتش گرفت!

چند ماهی می‌شد که سریال آتش گرفتن اسمارت فون ها به پایان رسیده بود و خبری از انفجار و سوختن یک گوشی گران قیمت در جیب، دست یا تخت خواب کاربری را نخوانده بودیم؛ اما این بار سامسونگ چراغ را روشن کرد! آن‌هم با یکی از پرچم‌داران گران قیمتش به نام گلکسی اس 5 و در اپراتور T Mobile.

Samsung-Galaxy-S5-catches-on-fire (4)

یکی از خریداران این محصول با نام Jjhend، گوشی خود را روی میز گذاشته و برای کاری بیرون می‌رود؛ اما وقتی باز می‌گردد در کمال تعجب مشاهده می‌کند که از اسمارت فونش دود خارج شده و خانه وی به کل بوی سوختگی ناشی از وسایل برقی گرفته است.

این فرد بیچاره از وحشت این اتفاق، یک لیوان آب بر روی گوشی خالی می‌کند! کاری که بزرگ‌ترین اشتباه برای خاموش کردن وسایلی این چنینی به شمار می‌رود. باید به خاطر داشته باشید که هیچ گاه از آب برای خاموش کردن آتش سوزی‌های ناشی از برق استفاده نکنید! حتی اگر این وسیله یک باتری لیتیومی کوچک باشد.

اما طبق معمول، مظنونین اصلی این اتفاق چه کسانی هستند؟! باتری متفرقه یا استفاده از شارژر های غیر اصلی؟ شاید هم این گوشی در معرض آفتاب سوزان بوده است و حرارت ناشی از آن باعث سوختن این اس 5 شده است؟!

این کاربر گوشی خود را بدون بیمه تهیه کرده و متاسفانه هیچ کاری نمی‌تواند بکند! خارج از تمامی این مباحث، باید از این وسایل کوچک الکترونیکی ترسید. فرض کنید گوشی خود را در منزل جا گذاشته و بیرون بروید؛ آن‌گاه هنگام بازگشت ببینید که منزل توسط یک باتری لیتیومی مثلا 2000 میلی آمپری در حال سوختن است!

Samsung-Galaxy-S5-catches-on-fire (1) Samsung-Galaxy-S5-catches-on-fire (2) Samsung-Galaxy-S5-catches-on-fire (3) Samsung-Galaxy-S5-catches-on-fire (5) Samsung-Galaxy-S5-catches-on-fire

منبع

25 در مورد “گلکسی S5 برای اپراتور T Mobile هم آتش گرفت!”

    1. محمد سعید بهمنی

      معمولا اینجور نمیشه که آتش شعله ور بشه!
      ولی یک درصد هم شد باید از کپسول های ویژه خاموش کردن آتش های ناشی از برق استفاده کنید!
      مثل کپسول های اطفا حریق پودری!

  1. من خودم اس 5 دارم و درب سوکت شارژش تقریبا داره ترک برمیداره حاضرم یه پولی بدم تا نمایندگی تعویضش کنه دوستان اطلاع دارند که نمایندگی های سامسونگ تو کرج کجاست؟؟؟

  2. هرچند از سامسونگ خوشم نمیاد ولی فکر نمیکنم این آتش گرفتن به برند سامسونگ ربط پیدا کنه. بیشتر بهش میاد که از بیرون سوخته شده باشه و منشا حرارت بیرون باشه.چون احتمالا صفحه روش مشکلی پیدا نکرده که عکسی ازش نیست در حالی که اگه انفجار یا آتش از داخل باشه ال سی دی یا آب میشه یا میشکنه.

  3. خوب الان ما چیکار کنیم؟
    چون این به گوشی اس5 بین اون همه اس5 آتش گرفته ما نباید سامسونگ بخریم؟
    این آقا هم معلوم نیست با گوشی چیکار کرده!
    من اصلا به این حرفا اعتماد ندارم شما رو نمیدونم.
    به قول یکی از کاربرا اینا میخوان یه برند رو بدنام کنن!

  4. سیدعلی امیدوار

    واقعا تعجب انگیزه این چندمین گوشیه تابه حال پرچم دارای زیادی اتیش گرفتن یعنی مشکل از چیه

    1. محمد سعید بهمنی

      بحث بدنامی نیست!
      تا الان این اتفاق برای همه برندها افتاده!
      دلیلی بر عمد بودنش نیست به نظرم!
      اتفاقه دیگه! حالا شانس سامسونگ زیاد سرش میاد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH