به زودی دو مدل لایت از اسمارت‌فون شیائومی پوکوفون F1 معرفی خواهد شد

پوکوفون F1 با ویژگی‌هایی چون پردازنده اسنپدراگون 845، شش گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و تنها 389 دلار قیمت، یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار است. با این وجود، ظاهرا شیائومی به این نتیجه رسیده است که شاید برخی توان خرید یک اسمارت‌فون در این رنج قیمتی را نداشته باشند. چینی‌ها برای رفع این مشکل مدل‌های لایت و ارزان قیمت این گوشی را عرضه خواهند کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در گیک‌بنچ مشاهده شده است، پوکوفون، یکی از زیرشاخه‌های شیائومی در حال گسترش برند خود با ارایه دو محصول دیگر است. برای کاهش قیمت این هندست‌ها از پردازنده اسنپدراگون 660 در آنها استفاده شده است که با وجود پردازنده‌های جدیدتری مانند اسنپدراگون 670 و 675، هنوز هم عملکرد مطلوبی دارد. در واقع شیائومی به نحوی با تعبیه آن در ردمی نوت 7 و می A2 خیالش از کارایی آن راحت شده است.

اسمارت‌فونی که با اسم رمز Uranus شناخته می‌شود، چهار گیگابایت رم و اندروید 9 خواهد داشت. در خصوص طراحی نیز به احتمال فراوان کماکان شاهد وجود صفحه نمایش با بریدگی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهیم بود. برخی‌ها نیز ادعا کرده‌اند که شیائومی دوربین دوگانه پنل پشتی را حفظ خواهد کرد، اما شاید برای کاهش قیمت یکی از سنسورها حذف شود.

در حال حاضر زمان‌بندی دقیقی برای عرضه نسخه‌های لایت پوکوفون F1 به بازار مشخص نشده است. به احتمال فراوان شرکت چینی با تغییراتی که در هندست‌های تولیدی خود به وجود آورده، می‌تواند آنها را با برچسب قیمتی زیر 200 دلار وارد بازار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH