نسخه 5G گلکسی S10 سامسونگ به سرعت دانلود باورنکردنی 2.6 گیگابایت بر ثانیه رسید!

با افزایش عرضه اسمارت‌فون‌های 5G، شرکت‌های مخابراتی در سرتاسر جهان مشغول ارزیابی و آزمایش‌های مختلف برای ارایه بهترین شبکه به کاربران خود هستند. نسخه 5G گلکسی S10 سامسونگ در میان اولین نسل از اسمارت‌فون‌هایی خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارند. شرکت مخابراتی SK Telecom کره جنوبی نیز با تمام نیرو در حال کار کردن بر روی این شبکه و انجام آزمایش‌های مختلف با پرچم‌دار سامسونگ است.

این شرکت در آخرین صحبت خود با مطبوعات اعلام کرد که به لطف فناوری 5G-LTE به سرعت دانلود 2.6 گیگابایت بر ثانیه رسیده است. در واقع سرعت این شبکه 1.5 گیگابایت بر ثانیه بوده و بقیه مقدار گفته شده را LTE انجام داده است. شرکت SK ادعا کرده که دانلود یک فایل 10 گیگابایتی در این شبکه تنها سی ثانیه زمان می‌برد. شرکت در تلاش است تا این سرعت را باز هم بهبود ببخشد. در حال حاضر کاربران کره‌ای می‌توانند با مراجعه به مقر اصلی شرکت در سئول، سرعت شبکه 5G را تجربه کنند.

گفتنی است گلکسی S10 5G دارای طراحی مشابه با دیگر محصولات این خانواده است، اما صفحه نمایشی 6.7 اینچی و بزرگتر دارد. همچنین دو دوربین در پنل پشتی و جلویی، باتری 4500 میلی‌آمپری و مودم 5G از دیگر وجوه تمایز آن با نسخه‌های معمولی گلکسی S10 سامسونگ است. این اسمارت‌فون برای عرضه در بهار میلادی پیش رو آماده می‌شود و هنوز خبری رسمی از قیمت آن در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH