iOS13 در کنفرانس WWDC 2019 اپل معرفی خواهد شد

اپل رسما اعلام کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان سراسر جهان (WWDC2019) در تاریخ سوم ژوئن آغاز خواهد شد. همانطور که انتطار داشتیم این کنفرانس همانند کنفرانس سال گذشته در اولین دوشنبه ژوئن برگزار می‌شود. این کنفرانس مانند دوسال گذشته در مرکز همایش مک انری که در سن خوزه کالیفرنیا قرار دارد، شروع به‌کار خواهد کرد. اگر به حضور در این کنفرانس علاقمند هستید، بهتر است بدانید که اپل از طریق قرعه‌کشی، افراد حاضر در کنفرانس WWDC 2019 را مشخص می‌کند، اگر بخت با شما یار باشد باید مبلغی در حدود 1599 دلار برای بلیط این کنفرانس هزینه کنید. ثبت‌نام برای قرعه‌کشی تا روز 20 مارس (29 اسفند) ادامه دارد.

چه رویدادهایی در WWDC2019 رخ خواهد داد؟

همانند رویدادهای چندسال گذشته، انتظار داریم که اپل در حوزه نرم‌افزار محصولات جدیدی را معرفی کند. به احتمال زیاد آپدیت‌های جدید برای دستگاه‌های اپلی مانند آیفون، مک و مک‌بوک معرفی خواهند شد.

قطعا بزرگ‌ترین رویداد این کنفرانس معرفی iOS 13 خواهد بود. درحالی که iOS 11 مسائل و مشکلات زیادی را رفع کرده و iOS 12 با بالابردن سرعت دستگاه‌های قدیمی به کاربران ارایه شده است، انتظار می‌رود در نسخه جدید iOS برخی از ویژگی‌هایی که مدت‌هاست منتظر آن‌ها بودیم توسط این شرکت معرفی شود. از تغییرات اصلی iOS 13 می‌توان به اضافه شدن حالت تاریک (Dark Mode) و طراحی مجدد رابط کاربری iOS اشاره کرد.

همانگونه که در کنفرانس‌های سال‌های گذشته مشاهده کردیم، این شرکت آمریکایی نسخه جدیدی از tvOS ،watchOS و macOS را با ویژگی‌های جدید و بروزشده در WWDC2019 به همگان ارایه خواهد کرد.

مهم‌ترین سوال درباره این کنفرانس این است: آیا کنفرانس اپل ما را شگفت‌زده خواهد کرد؟ در چندسال اخیر حتی با معرفی سخت‌افزارهای جدید، ما در کنفرانس‌های اپل چیزهای جالب و شگفت‌انگیزی را مشاهده نکردیم. تغییرات هرساله هوم‌پاد و اپل‌واچ هم ما را غافلگیر نکرد. اما با توجه به این‌که همایش اپل یک ماه بعد از کنفرانس گوگل I/O برگزار می‌شود، ممکن است که اپل برروی محصولات خود و معرفی آن‌ها، سخت درحال تلاش باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH