چگونه در اندروید هر آهنگی را به رینگتون تبدیل کنیم؟

یکی از روش‌های شخصی‌سازی گوشی اندرویدی شما، انتخاب آهنگ مورد علاقه‌تان به عنوان زنگ تماس است.
می‌توانید آهنگ‌هایی را که دوست دارید، انتخاب کنید و هر یک را به شخص خاصی از خانواده، دوستان و یا رئیس خود نسبت دهید.
در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چگونه هر آهنگی را به رینگتون تبدیل کنید. با ما همراه باشید.

زنگ سفارشی با استفاده از اندروید 9.0

اگر گوشی شما از سیستم‌عامل اندروید 9.0 استفاده می‌کند، برای تبدیل موزیک‌ها به رینگتون نیازی به دانلود اپ دیگری نخواهید داشت. تنها کافیست موزیک مورد نظر را بر روی دستگاه داشته باشید.

پس از ذخیره موزیک بر روی دستگاه به Sound در تنظیمات بروید. در این بخش می‌توانید رینگتون و ولوم تماس را برای هر سیم‌کارت (در صورت داشتن گوشی دو سیم‌کارتی مانند تصویر زیر) به طور جداگانه انتخاب فرمایید.
بر روی Phone ringtone بزنید و از گوشه بالایی سمت راست، آیکون + را لمس نمایید. از این قسمت شما می‌توانید هر موزیکی را به لیست رینگتون‌های پیش‌فرض اضافه کنید.

تبدیل آهنگ به رینگتون

می‌توانید ترک دلخواه را از Musics ،Artists ،Albums ،genres و یا پوشه‌های موجود انتخاب کنید. در صورت تمایل با جستجو میان تب پوشه‌ها، امکان انتخاب فایل‌های شنیداری واتس‌اپ را نیز خواهید داشت.
پس از طی مراحل بالا، رینگتون در لیست زنگ‌های تماس ظاهر می‌شود. به سادگی آن را انتخاب کنید و برای تایید تغییرات، بر روی OK در انتهای صفحه بزنید.
در مثال بالا، یک ترک MP3 به نام biggergirls را به رینگتون تبدیل کرده‌ایم.

زنگ سفارشی با استفاده از اپلیکیشن

اپ‌های مختلفی در پلی‌استور برای این کار وجود دارند‌. در این مثال، ما از یک اپ منبع‌باز به نام Ringdroid استفاده کرده‌ایم.
به طراحی و آیکون‌ اپ‌های دیگر توجه نداشته باشید، رینگدروید کارآمدترین و قابل‌اعتماترین برنامه تبدیل به رینگتون است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد هر موزیک و ترکی که بر روی دستگاه اندرویدی خود دارید را به رینگتون تبدیل کنید.
پس از ساختن رینگتون می‌توانید از آن به عنوان زنگ تماس همگانی و یا برای اشخاص خاصی استفاده کنید.
این اپلیکیشن علاوه بر ساخت رینگتون، امکان ساخت زنگ آلارم و صدای نوتیفیکیشن را نیز دارد.

ابتدا برنامه را از گوگل پلی‌استور دانلود کنید. همچنین برای تبدیل موزیک به رینگتون لازم است ترک مورد نظر را بر روی حافظه داخلی و یا کارت حافظه خارجی داشته باشید. می‌توانید فایل‌های MP3، AAC، WAV و AMR را به رینگتون تبدیل کنید.

1. برنامه رینگتون را بر روی گوشی اندرویدی‌تان باز کنید.

2. پس از این‌که برنامه اجرا شد، لیستی از آهنگ‌های موجود بر روی دستگاه و همینطور تمامی رینگتون‌ها را مشاهده خواهید کرد.
برای مشاهده تمام صداها، روی نماد سه‌نقطه در گوشه بالایی سمت راست کلیک و Show all audio را انتخاب کنید.

3. از لیست، آهنگی را که می‌خواهید به عنوان رینگتون استفاده کنید، انتخاب نمایید.

تبدیل آهنگ به رینگتون

4. پس از انتخاب آهنگ، شکل‌موج آن بر روی ادیتور ظاهر می‌شود. با استفاده از اسلایدر‌های بالا و پایین گراف می‌توانید نقطه آغاز و پایان رینگتون را انتخاب کنید.

5. در نهایت با کلیک بر روی آیکون فلاپی‌دیسک، رینگتون را ذخیره کنید. در صورت تمایل می‌توانید نام رینگتون را تغییر دهید و مشخص کنید که به چه عنوان می‌خواهید از آن استفاده نمایید. رینگتون به صورت پیش‌فرض به عنوان زنگ تماس در نظر گرفته می‌شود.

تبدیل آهنگ به رینگتون

تمام رینگتون‌هایی که می‌سازید، در نمای کلی برنامه نشان داده خواهند شد. همچنین اگر تعداد زیادی رینگتون را ذخیره کرده باشید، می‌توانید نام آن‌ها را با کلیک بر روی آیکون ذره‌بین جستجو کنید.

1 در مورد “چگونه در اندروید هر آهنگی را به رینگتون تبدیل کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH