افشای قیمت گوشی‌های هواوی: این‌بار در نروژ و بلژیک!

پس از فاش شدن قیمت گوشی‌های سری پی 30 هواوی در وب‌سایت‌ آمازون ایتالیا و هلند، این‌بار نوبت فروشگاه‌های نروژ و بلژیک بود که قیمت گوشی‌های هوشمند پی 30 و پی 30 پرو را به‌طور خواسته یا ناخواسته فاش کنند. مشخصات فاش شده در این وب‌سایت همانند مشخصاتی است که در وب‌سایت ایتالیا و هلند آمازون مشاهده کردیم، اما قیمت تعیین شده این گوشی در این کشورها بیشتر از قیمت تعیین‌شده در دو کشور قبلی یعنی ایتالیا و هلند است.

مشخصات فنی این گوشی‌ها شامل همان پردازنده Kirin 980 و پنل صفحه‌نمایش OLED است، اما تنها مورد جدید درمورد این گوشی‌ها، قیمت آن بوده و هواوی پی 30 پرو در نروژ با قیمت 6990 کرون (720 یورو) عرضه خواهد شد. مدل بالاتر این گوشی، یعنی هواوی پی 30 پرو با حافظه داخلی 128 گیگابایتی قیمتی معادل 8990 کرون (933 یورو) داشته و نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 9990 کرون (1037 یورو) در دسترس مشتریان این شرکت قرار خواهد گرفت.

اگرچه در این فروشگاه‌ها اشاره خاصی به ساعت هوشمند هواوی نشده، اما دلیل قیمت زیاد این گوشی احتمالا به این دلیل بوده که ساعت هوشمند GT هواوی به عنوان یک باندل برای مشتریانی که گوشی هوشمند هواوی را پیش‌خرید کرده‌ باشند، در نظر گرفته شده است.

تصاویر زیر توسط سرویس Google Images بازیابی شده‌اند و هواوی بلژیک این محصول را از خروجی سایت خود حذف کرده است.

هواوی با این‌کار خود، مانع از درز اطلاعات مربوط به پرچمدار جدید خود شده، اما این غول چینی باید بداند که اطلاعات گوشی‌های سری پی 30 چند وقتی است که بر سر زبان‌ها افتاده و اکنون کاربران فقط منتظر عرضه این گوشی‌ها در بازار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH