Y6 Pro 2019

4 دلیل برای این‌که Y6 Pro 2019 هوآوی را بخریم

اگر بخواهیم برترین برندهای بخش اسمارت فون‌ها را لیست کنیم، نباید از هوآوی غافل شویم. این کمپانی در بین ۳ برند پرفروش دنیای موبایل‌های هوشمند قرار دارد و سالانه دیوایس‌های متعددی را به بازار عرضه می‌نماید. چنین تنوع در محصولات به کاربر آزادی زیادی می‌دهد و در عین حال انتخاب را برای مردم سخت‌‌تر می‌کند. در حقیقت پیدا کردن مدلی مناسب بین این همه گجت کار دشواری‌ست و باید زمان زیادی را برای شناخت ویژگی هر یک از گجت‌ها صرف کنید. با این همه، می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید. در ادامه قصد داریم تا با Y6 Pro 2019 بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

Y6 Pro 2019

وقتی صحبت از طراحی مدرن به میان می‌آید، ناخودآگاه کلماتی مثل دیزاین ناچ، حفره‌ای در نمایشگر، حاشیه‌های باریک و بدنه شیشه‌ای در ذهن‌ها تداعی می‌شود. بر این اساس Y6 Pro 2019 هوآوی نیز جز دیوایس‌های مدرن و زیبای بازار به‌حساب می‌آید که حاشیه‌های نسبتا باریکی در اطراف پنل خود دارد. ترکیب پلاستیک و شیشه محصول چینی را به گجتی چشم‌گیر تبدیل کرده که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. در واقع تولیدکننده از پلاستیکی باکیفیت سود جسته که از عمر بالایی برخوردار است و گفتنی‌ست حس خوبی هنگام لمس Y6 Pro 2019 به کاربر منتقل می‌شود. در بخش جلویی شاهد یک دیسپلی گسترده هستیم که حدود ۸۰ درصد این قاب را به خود اختصاص داده. در قاب پشتی یک سنسور به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی هوآوی خودنمایی می‌کند و ظاهری ساده و در عین حال زیبا برای Y6 Pro 2019 رقم زده. نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خوش‌دستی اسمارت فون را افزایش داده و حتی در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی و ناراحتی نمی‌کنید.

با این حال، نباید صفحه‌نمایش را از قلم انداخت. شرکت سازنده پنلی تقریبا ۶.۱ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس را برای محصول خود تدارک دیده که Y6 Pro 2019 را به گزینه‌ای عالی برای گیمرها و عاشقان فیلم و سریال تبدیل می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت در این نمایشگر غول‌پیکر تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد بود.

قدرت سخت‌افزار و نرم‌افزار بهینه

Y6 Pro 2019

در واقع چیپست یک گجت، کلاس آن را مشخص می‌کند. Y6 Pro 2019 با این‌که قیمتی در اندازه موبایل‌های اقتصادی دارد، اما از پردازنده‌ای قدرت‌مند بهره می‌گیرد که به‌راحتی طیف وسیعی از اپلیکیشن‌‌ها را پلی می‌کند. همچنین تراشه مدیاتک با معماری ۱۲ نانومتری طراحی شده و از این رو مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. اما چیزی که پردازنده این محصول را متمایز کرده، قرار گرفتن در کنار یک پردازش‌گر توان‌مند گرافیکی‌ است که از پس بیش‌تر بازی‌ها برمی‌آید و می‌توانید بسیاری از گیم‌های اندرویدی را بدون لگ و کندی تجربه کنید. مقدار حافظه را فراموش نکنیم. تولیدکننده ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۳ گیگابایت رم در اختیارتان قرار داده تا اطلاعات شخصی و محتواهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید. در صورت کمبود حافظه نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت بهره بجویید. پس با خاطری آسوده به نصب بازی‌ها بپردازید و نگران پر شدن فضای گوشی نباشید.

در کنار چیپستی توان‌مند، سیستم‌عاملی نیز نقشی اساسی را ایفا می‌کند. به‌همین علت هوآوی، Y6 Pro 2019 را به نگارش نهم اندروید مجهز نموده قابلیت‌های گوشی را بیش‌تر کرده. گفتنی‌ست تغییرات زیادی در این نسخه صورت گرفته که موجب افزایش سطح امنیت موبایل شده و مصرف پلت‌فرم را کاهش داده.

دوربین

Y6 Pro 2019

هوآوی برای Y6 Pro 2019 از یک سنسور در قاب پشتی بهره برده که عکس‌های نسبتا خوبی می‌گیرد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Y6 Pro 2019 از دریچه دیافراگم بازی سود می‌جوید تا حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویری فوق‌العاده ثبت کنید. فلاش ال‌ای‌دی نیز فراموش نشده تا هنگام شب هم به عکاسی بپردازید. امکان فیلم‌برداری با رزولوشن فول اچ‌دی نیز داده شده تا خاطرات‌تان با کیفیت بالایی حفظ شوند.

اگر از خوره‌های سلفی و شبکه‌های اجتماعی هستید و در عین حال نمی‌خواهید برای خرید یک اسمارت فون با دوربین سلفی باکیفیت مبلغ زیادی بپردازید، حتما Y6 Pro 2019 را در سبد خریدتان قرار دهید. شرکت چینی این دیوایس را به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در قاب جلو مجهز کرده که عکس‌های رضایت‌بخشی می‌گیرد. اما قابلیت‌های دوربین به این‌جا ختم نمی‌شود. هوآوی فلاشی از نوع ال‌ای‌دی را نیز در بخش جلویی گنجانده تا در شرایطی تصاویری روشن و با سطح جزئیات بالا ثبت کنید. گذشته از این‌ها، با رزولوشن فول اچ‌دی نیز می‌توانید به ضبط ویدیوها مشغول شوید و به این ترتیب استوری‌ها و تماس‌های تصویری بهتری خواهید داشت.

قیمت و سایر قابلیت‌ها

Y6 Pro 2019

قیمت مهم‌ترین دلیل برای خرید یک وسیله شمرده می‌شود و موبایل‌ها نیز از این قانون پیروی می‌کنند. Y6 Pro 2019 با برچسب قیمتی ۱۲۰ یورویی به بازار عرضه شده است. با توجه به قابلیت‌هایی مثل نمایشگر بزرگ، پردازنده قدرت‌مند و دیزاین زیبا؛ محصول هوآوی یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در این رنج قیمتی شمرده می‌شود و بی‌تردید نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌نماید. تولیدکننده برای Y6 Pro 2019 دو درگاه سیم‌کارت در نظر گرفته تا شما بتوانید به‌طور همزمان دو خط در اختیار داشته باشید. در ضمن محصول هوآوی از نسل چهارم اینترنت همراه بهره می‌گیرد و از این رو فایل‌‌ها سریع‌تر دانلود می‌شوند و به‌تبع کارهای‌تان با سرعت بیش‌تری انجام خواهند شد.

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که Y6 Pro 2019 هوآوی را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH