گوشی‌های سری P30 شرکت هواوی خیلی هم ارزان نخواهند بود!

امروزه قیمت گوشی‌های هوشمند افزایش یافته و اگر شما امیدوار هستید که هواوی پی 30 و پی 30 پرو این افزایش قیمت را ندارند، سخت در اشتباه هستید. بنابر گزارش وب‌سایت WinFuture قیمت هواوی پی 30 حدود 749 یورو و قیمت نسخه پایه هواوی پی 30 پرو حدود 999 یورو خواهد بود. مدل 256 گیگابایتی پی 30 پرو با قیمت 1099 یورو عرضه خواهد شد.

البته خبر خوب این بوده که هواوی هدایایی برای این اسمارتفون‌ها در نظر گرفته، برای مثال یکی از این هدایای رایگان، شارژر بی‌سیم سریع بوده که ارزش این شارژر حدود 60 یورو است. یکی دیگر از هدایا اسپیکر هوشمند Sonos One بوده که ارزش آن 230 یورو است. اما سوال اصلی این‌جاست که آیا این هدایای رایگان برای همه بازارها در نظر گرفته شده یا فقط مختص قاره اروپا خواهد بود؟ پاسخ این سوال تا زمان معرفی و عرضه گوشی‌های هواوی، مبهم خواهد ماند.

به احتمال زیاد هواوی پی 30 و پی 30 پرو در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398) طی کنفرانس این شرکت در پاریس رونمایی خواهند شد. این اسمارتفون‌ها به مدت یک سال پرچمدار هواوی خواهند بود و بعد از آن هواوی گوشی‌های میت 30 و میت 30 پرو را معرفی و عرضه خواهد کرد.

هم‌چنین هواوی مدتی پیش اولین گوشی تاشو خود را با نام میت ایکس معرفی کرده بود، قیمت این گوشی 2000 دلار است و در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH