«کال آو دیوتی موبایل» به صورت رایگان به اندروید و آی‌او‌اس می‌آید

کال آو دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)، آخرین تلاش اکتیویژن برای گسترش هر چه بیشتر این فرنچایز عظیم، به اندروید و آی‌او‌اس می‌آید.

ممکن است شما، در گذشته نیز عنوان‌هایی از کال آو دیوتی را که به عنوان یکی از بزرگترین فرنچایزهای تاریخ شناخته می‌شود، روی پلتفرم‌های موبایل دیده باشید، اما هیچکدام از آن بازی‌ها با چیزی که در پیش رو داریم، قابل مقایسه نیستند.

مانند بیشتر موارد مشابه، کال آو دیوتی موبایل هم به صورت رایگان منتشر خواهد شد. هر چند به طور قطع نمی‌دانیم که برای تقویت توسعه‌ بیشتر بازی، مانند فورتنایت و پابجی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم در این عنوان قرار داده می‌شود یا خیر.

کال آو دیوتی موبایل با همراهی Tencent Games توسعه داده می‌شود. این کمپانی چینی، پشت پرده عنوان دیگری از کال آو دیوتی، به نام Legends of War که سال گذشته به صورت انحصاری، در چین منتشر شد هم بود، پس این همکاری تعجب‌آمیز نیست. بازی ذکر شده فقط مخصوص دستگاه‌های دسکتاپ بود ولی تشابهات برجسته‌ای با بازی موبایل پیش رو دارد.

تریلر بازی، نسبت به چیزی که باید از آخرین محصول اکتیویژن، در بازار بازی‌های اکشن اول شخص مولتی‌پلیر، انتظار داشته باشیم، نگاهی اجمالی می‌دهد. گیم‌پلی، به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و مودهای محبوبی مثل Team Deathmatch (نبرد دو تیم برای کشتن بیشتر همدیگر)، Free-For-All (نبرد غیر تیمی و تک نفره با بقیه بازیکنان) و Search & Destroy (نبرد دو تیم به صورت یک تیم دفاع کننده و یک تیم هجوم برنده)، بدون شک در بازی حضور خواهند داشت.

برای طرفداران قدیمی این فرنچایز، توانایی بازی کردن در نقش شخصیت‌های نمادینی مثل Captain Price یا Ghost از بازی کال آو دیوتی Modern Warfare، بدون شک عامل جذب‌کننده‌ای خواهد بود. نقشه‌ها و سلاح‌های کلاسیک بازی نیز در این عنوان حضور خواهند داشت که به شدت نوستالژی برای طرفداران، خواهد افزود.

به عنوان یک بازی که تنها در حالت آنلاین در دسترس است، مشخص است که اکتیویژن، کال آو دیوتی موبایل را در قالب راهی برای گلاویز شدن با بازی‌هایی مثل فورتنایت و پابجی می‌بیند. اما آیا با چالشی به نام Apex Legends که در پیش رو دیده می‌شود، نام بزرگ کال آو دیوتی برای نگه‌داشتن توجه عموم کافی خواهد بود؟

قطعا حضور در چارت‌ها و جدول‌های فروشگاه گوگل‌پلی کمک می‌کند که این بازی در مرکز توجه گیمرها باقی بماند. اما با بازی‌های دیگری مثل فورتنایت که بیش از 15 میلیون بازیکن روی پلتفرم موبایل دارد، کمی برای شروع کار این محصول اکتیویژن، دیر نشده است؟

اگر شما هم به یک بازی CoD کلاسیک علاقه دارید و برای حضور آن در پلتفرم موبایل هیجان زده‌اید، می‌توانید از اینجا برای پیش‌ ثبت نام، اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH