۵۰ اینچی

با بهترین تلویزیون‌های 50 اینچی بازار آشنا شوید!

با کمک تلویزیون‌ها می‌توانیم به شبکه‌های مورد علاقه‌مان دسترسی داشته باشیم و فیلم‌های د‌ل‌خواه خود را تماشا کنیم. اما چند وقتی‌ست که این دیوایس‌ها به محصولاتی مالتی‌مدیا تبدیل شده‌اند که حتی قادرند بازی‌های مختلف و همچنین اپلیکیشن‌های گوناگون را اجرا نمایند. همین موجب افزایش محبوبیت تلویزیون‌ها شده و آن‌ها را محبوب‌تر از قبل نموده. این دستگاه‌های دوست‌داشتنی در مدل‌ها و سایزهای مختلفی به بازار عرضه گشته‌اند که انتخاب را برای کاربران سخت‌تر کرده. با این همه، راهنماهای خرید در اختیارتان قرار دارد. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچی مارکت آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


فیلیپس 50PUT6002

۵۰ اینچی

تولیدکننده از صفحه‌نمایشی ۵۰ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی در این مدل بهره گرفته که از روشنایی بسیاری برخوردار است و رنگ‌ها را به‌صورت جذابی نشان می‌دهد. رزولوشن 4K هم یکی از ویژگی‌های پرطرفدار 50PUT6002 به‌حساب می‌آید و از این رو به‌راحتی می‌توانید جزئیات تصاویر را مشاهده کنید. در کنار دیسپلی، بلندگو نیز نقشی اساسی را ایفا می‌کند. به‌همین دلیل شرکت سازنده از اسپیکرهای توان‌مندی در 50PUT6002 سود جسته که نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد. در حقیقت این بلندگوها موزیک‌ها را با وضوح بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌کنند. اما چیزی که تلویزیون‌ مذکور را به گزینه‌ای عالی برای یوزرها مبدل می‌نماید، رابط هوشمند آن است. سیستم‌عامل اختصاصی فیلیپس به قابلیت‌های بی‌شماری مجهز است و امکان نصب بازی‌ را به شما می‌دهد. در ضمن می‌توانید به مرور در اینترنت بپردازید و به سایت‌های مورد علاقه‌تان سر بزنید. با این حال، نباید از طراحی غافل شد. برای هر گجتی دیزاین عنصری بسیار مهم شمرده می‌شود و دلیلی برای خرید دستگاه‌هاست. 50PUT6002 نیز از چنین قانونی پیروی می‌کند. فیلیپس برای تلویزیون خود از طراحی مدرن و زیبایی بهره گرفته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. درگاه‌های متعددی هم در گجت به‌کار گرفته شده تا بتوانید دیوایس‌های مختلفی را به تلویزیون متصل کنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

سامسونگ 50MU7980

۵۰ اینچی

سامسونگ یکی از غو‌ل‌های صنعت صفحه‌نمایش به‌حساب می‌آید و شرکت‌های بسیاری برای ساختن دیسپلی محصولات خود به این کمپانی معتبر و پرآوازه مراجعه می‌کنند. به‌همین دلیل تلویزیون‌های کره‌ای از کیفیت بالایی سود می‌جویند. 50MU7980 نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمایشگر ۵۰ اینچی مجهز به فن‌آوری ال‌ای‌دی مهم‌ترین دلیل برای خرید این گجت است و به‌لطف تکنولوژی مذکور روشنایی پنل افزایش یافته و رنگ‌ها به‌طور اغراق‌آمیزی به‌نمایش گذاشته می‌شوند. رزولوشن 4K هم فراهم شده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و همین‌طور بتوانید فیلم‌های 4K را تماشا نمایید. استانداردها و قابلیت‌های متعددی نیز در نظر گرفته شده تا کیفیت کلی صفحه بیش‌تر شود. بلندگوهای توان‌مند 50MU7980 را به گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان موسیقی مبدل نموده. گفتنی‌ست این اسپیکرها موسیقی‌ها را با شفافیت بالا و میزان بلندی مناسب پلی می‌کنند. تلویزیون سامسونگ از رابط هوشمند Smart Hub بهره می‌گیرد. در واقع اگر بخواهیم از موفق‌ترین رابط‌های هوشمند نام ببریم، باید به اسمارت هاب اشاره نماییم. با کمک این پلت‌فرم می‌توانید به نصب و اجرای اپلیکیشن‌های کارآمد بپردازید یا به تجربه گیم‌ها مشغول شوید. همچنین قادرید از سایت‌های دل‌خواه‌تان بازدید کنید. 50MU7980 از یک دیزاین مدرن و جذاب بهره می‌برد و حاشیه‌های باریکی در اطراف پنل دارد. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

قیمت: ۸ میلیون تومان

تی‌سی‌ال 50P6US

۵۰ اینچی

طراحی برای تمامی محصولات دیجیتال از اهمیت فراوانی برخوردار است. برای همین تی‌سی‌ال برای محصول خود از دیزاین جذاب و چشم‌گیری سود جسته که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد و 50P6US را در کلاس دیوایس‌های لوکس قرار می‌دهد. ناگفته نماند حاشیه‌های بسیار باریک اطراف دیسپلی دیدن انیمیشن‌ها و فیلم‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. نمایشگر ۵۰ اینچی و از نوع ال‌ای‌دی برای این مدل تدارک دیده شده تا روشنایی پنل افزایش یابد و رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیز و زیباتری نشان داده شوند. رزولوشن 4K را از یاد نبریم. به‌لطف این ویژگی می‌توانیم جزئیات زیادی را در تصاویر ببینیم و به‌راحتی به دیدن محتواهای 4K بپردازیم. بلندگوهای 50P6US آهنگ‌ها را با وضوح مطلوب و میزان باس رضایت‌بخش پلی می‌کنند و به استاندارد دالبی مجهز هستند. رابط هوشمند لینوکس هم امکان مرور در اینترنت را فراهم نموده.

قیمت: ۶ میلیون تومان

مارشال ME-5011

۵۰ اینچی

نمایشگر ۵۰ اینچی و از نوع ال‌ای‌دی اصلی‌ترین دلیل برای خرید این تلویزیون محسوب می‌شود. رزولوشن 4K هم به‌کار گرفته شده تا جزئیات بسیاری را در تصاویر مشاهده کنید. پس اگر به‌دنبال محصولی کامل و با ویژگی‌های جذاب هستید، ME-5011 را فراموش نکنید. تولیدکننده دو بلندگو را در گجت مذکور گنجانده تا موزیک‌ها با کیفیت راضی‌کننده و میزان بلندی مطلوب پخش شوند. درگاه یو‌اس‌بی هم در قسمت پشتی به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب می‌توانید دیوایس‌های مثل فلش‌مموری را به تلویزیون متصل کنید و به دیدن فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود بپردازید. مارشال برای ME-5011 از دیزاین مدرن و ساده‌ای بهره برده که در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود و هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. حاشیه‌های نسبتا باریک اطراف پنل دیده می‌شود که تماشای محتواهای مختلف را هیجان‌انگیزتر کرده.

قیمت: ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

1 در مورد “با بهترین تلویزیون‌های 50 اینچی بازار آشنا شوید!”

  1. به نظر من بهترین مارک تلویزیون فقط و فقط سونی هست همراه با سیستم عامل اندروید
    رده دوم هم سامسونگ
    بقیه مارک ها هم بریز دور اگه میخوای از اون لذت ببری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH