ارزان‌ترین

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار را بشناسید

تلویزیون‌ها در طول سال‌ها تغییرات وسیعی را تجربه کرده‌اند. در گذشته شاهد دیوایس‌هایی با نمایشگری کوچک بودیم که محتواها را به‌صورت سیاه و سفید نشان می‌دادند. مدتی که گذشت تلویزیون‌های رنگی پا به بازار گذاشتند و دیدن فیلم‌ها را جذاب‌تر کردند. اما تحولات به این‌جا ختم نشد. هم تولیدکنندگان و هم مصرف‌کنندگان خواستار دستگاهی کامل بودند که نیازهای آن‌ها را پوشش دهد. برای همین، تلویزیون‌ها بزرگ‌تر شدند، هوشمند گشتند و حالا به دستگاه‌های زیبایی تبدیل شده‌اند که فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیت‌های شگفت‌انگیزی پخش می‌کنند و حتی می‌توانند بازی‌ها و اپ‌ها را نیز اجرا نمایند. در ادامه می‌خواهیم با ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


مارشال ME-2412

مارشال یکی از تولیدکنندگان تلویزیون‌های اقتصادی بازار به‌حساب می‌آید که تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته. ME-2412 نیز جز خانواده بزرگ این کمپانی محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی اصلی‌ترین دلیل برای خرید این دستگاه به‌شمار می‌آید. به‌لطف فن‌آوری مذکور ME-2412 مصرف کمی خواهد داشت و با خاطری آسوده می‌توانید تا ساعت‌ها از تلویزیون مارشال بهره بجویید. همچنین ال‌ای‌دی رنگ‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهد و روشنایی نسبتا خوبی را برای ME-2412 به ارمغان آورده. رزولوشن اچ‌دی نیاز کاربران را پوشش می‌دهد و تا حدودی دیدن جزئیات تصاویر را ممکن می‌سازد. صدا نیز فراموش نشده و مارشال برای محصول خود از بلندگوهای رضایت‌بخشی بهره برده که موزیک‌ها را با وضوح مناسب پخش می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

بلست BTV-24HB210B

برای یک تلویزیون چیزی بیش‌تر از نمایشگر اهمیت ندارد و خوش‌بختانه بلست این موضوع را درک کرده و برای محصول خود صفحه‌نمایشی ۲۴ اینچی و با فن‌آوری ال‌ای‌دی را در نظر گرفته که نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد و از طرفی محتواها را جذاب‌تر پخش می‌کند. گفتنی‌ست تکنولوژی مذکور مصرف تلویزیون را کاهش داده و حتی در صورت استفاده مداوم از دیوایس متحمل هزینه‌های سنگین نخواهید شد. رزولوشن اچ‌دی برای‌تان تدارک دیده شده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و به‌راحتی متون مختلف را مطالعه نمایید. با این حال، چیزی که BTV-24HB210B را از سایر رقبا متمایز کرده، کیفیت صدای آن است. شرکت سازنده از دو اسپیکر توان‌مند در این مدل بهره جسته که موزیک‌ها را با وضوح بالا پخش می‌کنند و از میزان بلندی مناسبی برخوردار هستند. قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی نیز فراهم شده تا در صورت نیاز فیلم‌های مورد علاقه‌تان را حفظ نموده و در هر زمانی به تماشای آن‌ها بپردازید. درگاه یو‌اس‌بی نیز فراموش نشده. به این ترتیب قادر به متصل کردن فلش‌مموری و گجت‌های دیگر به BTV-24HB210B خواهید بود.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

توشیبا 32S1750

ارزان‌ترین

صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی و با کیفیت اچ‌دی 32S1750 را به تلویزیونی جذاب در این رنج قیمتی بدل کرده که نیاز اکثر کاربران را برطرف می‌کند. پنل بزرگ‌تر جذابیت محتواها را افزایش می‌دهد و تبعا دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها با لذت بیش‌تری همراه است. تکنولوژی ال‌ای‌دی را فراموش نکنیم. به‌لطف فن‌آوری مذکور روشنایی در سطح بالایی قرار دارد و مصرف این دیسپلی کاهش یافته. عاشق موسیقی هستید؟ می‌خواهید موزیک متن فیلم‌ها با کیفیت بالایی پخش شوند؟ در نتیجه از 32S1750 غافل نشوید. شرکت سازنده دو اسپیکر را در قسمت پایینی تلویزیون قرار داده که از میزان بلندی مناسبی برخوردار هستند و آهنگ‌ها را با شفافیت راضی‌کننده پلی می‌نمایند. قابلیت ضبط فیلم‌ها نیز در نظر گرفته شده تا برنامه‌های مورد علاقه‌تان را حفظ کنید و هر زمان به تماشای آن‌ها بپردازید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

هاردستون 32BG4961

دیزاین زیبا و چشم‌گیر یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل به‌حساب می‌آید و آن را در کلاس دیوایس‌های لاکچری قرار داده. نمایشگر اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک تلویزیون شمرده می‌شود. هاردستون هم به این موضوع پی برده و برای گجت خود، یک پنل ۳۲ اینچی مجهز به فن‌آوری ال‌ای‌دی تدارک دیده. به این ترتیب رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌‌آمیز نشان داده شده و روشنایی دیسپلی بیش‌تر شده. رزولوشن اچ‌دی تا حدودی دیدن جزئیات تصاویر را ممکن می‌کند و می‌توان گفت نیاز اکثر کاربران را پوشش می‌دهد. هاردستون موسیقی را از یاد نبرده و برای 32BG4961 از بلندگوهای قدرت‌مندی سود گرفته. در نتیجه موزیک‌ها با شفافیت بالا و میزان بلندی مطلوب پلی می‌شوند.

قیمت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

سونی KDL-32R300E

طراحی زیبا و چشم‌نواز دلیلی برای خرید KDL-32R300E شمرده می‌شود. تولیدکننده با بهره‌گیری از المان‌های ساده و مدرن ظاهری لوکس را به محصول بخشیده و آن را به تلویزیونی خاص در این رنج قیمتی تبدیل نموده. با این همه، نمایشگر ۳۲ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی اصلی‌ترین دلیل برای خرید این مدل به‌حساب می‌آید. به این ترتیب روشنایی صفحه افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده می‌شوند. رزولوشن اچ‌دی دیدن جزئیات تصاویر را ممکن می‌سازد. بلندگوهای KDL-32R300E با استانداردها و فن‌آوری‌های مختلف همراه شده‌اند تا موزیک‌ها با وضوح بالا و میزان باس مطلوب پخش شوند. پس اگر از طرفداران موسیقی‌ هستید، KDL-32R300E را مدنظر داشته باشید. رابط هوشمند هم فراموش نشده. تولیدکننده از سیستم‌عامل لینوکس بهره جسته تا بتوانید برنامه‌های کارآمد را نصب و اجرا نمایید.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH