گلکسی فولد سامسونگ به‌راحتی می‌تواند با یک دست مورد استفاده قرار بگیرد

بیش از دوماه زمان به عرضه گلکسی فولد در بازار آمریکا مانده و یک ویدیو منتشر‌شده از این دستگاه نشان می‌دهد که این هندست تاشوی هوشمند توسط یک شخص غیرمرتبط با شرکت سامسونگ استفاده می‌شود. این ویدیو دو دقیقه‌ای از ویتنام نشان داده که عملکرد گلکسی فولد می‌تواند در دو‌ حالت تاشو و معمولی، مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از جزییات برجسته در این تلفن، صفحه‌نمایش 7.3 اینچی در حالت باز‌شده دستگاه بوده که هنوز هم معلوم نیست آیا سامسونگ این گوشی را با قابلیت تبدیل‌شدن به یک تبلت در دسترس کاربران قرار خواهد داد یا خیر.

با توجه به این مورد که شخص حاضر در ویدیو به راحتی و با یک دست این تلفن را در حالت بسته حمل می‌کند به‌نظر می‌رسد که این دستگاه نسبت به تاشو بودنش دارای وزن کمی باشد. در منوی نرم‌افزاری این گوشی هوشمند می‌توان متوجه شد که گلکسی فولد از نسخه 1.2 رابط کاربری سامسونگ و اندروید Pie بهره‌مند است. برای مشاهده این ویدیو جالب به این لینک در یوتیوب مراجعه کنید.

این گوشی مجهز به تراشه قوی اسنپدراگون 855 و یک رم 12 گیگابایتی است. شاید این دستگاه یک گوشی هوشمند تاشوی کامل نباشد و معلوم نیست که قابل‌ انعطاف بودن گلکسی فولد یک ویژگی ثابت است یا واقعا این گوشی به یک تبلت هم تبدیل می‌شود. اما می‌توان با قاطعیت در مورد قیمت این دستگاه گفت که شما می‌توانید این دستگاه تاشو را با قیمت 1980 دلار، یعنی کمتر از هندست تاشوی هواوی میت ایکس که حدود 2600 دلار قیمت دارد، تهیه کرده و از داشتن یک گوشی هوشمند خاص در دستان خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH