new-airpower-image-discovered

عکس جدیدی از ایرپاور به همراه آیفون XS و ایرپاد در وب‌سایت اپل یافت شد

تقریبا یک سال و نیم می‌گذرد از زمانی که اپل برای اولین بار ایرپاور را معرفی کرد؛ همان پد شارژ بی‌سیم بدنام که هنوز به عرضه عمومی نرسیده است، در حالی که اپل وعده داده بود در سال ۲۰۱۸ این محصول منتشر می‌شود.

گزارش‌ها و شایعات حول شرایط ایرپاور ماه‌هاست که از این سو و آن سو به گوش می‌رسند، گزارش‌ها و شایعاتی که اکنون از انتشار این محصول در هفته جاری خبر می‌دهند. اپل هنوز به طور رسمی در این مورد سخنی به میان نیاورده است، که البته این سکوت اپل چندان هم تعجب‌برانگیز نیست، ولی یک کشف جدید از وب‌سایت این شرکت به این اخبار و گمانه‌زنی‌ها قوت بخشیده است.

عکسی جدید از ایرپاور در وب‌سایت اپل

روز گذشته زمانی که اپل در جریان معرفی ایرپادهای جدید، صفحه مربوط به این محصول در وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کرد، این شرکت تمامی اشاره‌ها به ایرپاور را از این صفحه حذف نمود، اپل حتی عکس قدیمی ایرپاور که در حال شارژ کردن ایرپاد و آیفون X بود را نیز از صفحه برداشت. عکس جایگزین بناست که به زودی به این صفحه افزوده بشود، اما در کد منبع سایت استرالیایی اپل به نظر می‌رسد یک عکس جدید از ایرپاور پنهان شده است.

در مجموع، تصویر جدید بسیار شبیه به تصویر قبلی است با این تفاوت که این بار اپل آیفون X عکس قبلی را با آیفون XS در عکس جدید عوض کرده است. یکی دیگر از جزئیاتی که در تصویر جدید تغییر کرده نام صاحب دیوایس است که قبلا Sam بود ولی اکنون نام David روی دیوایس به چشم می‌خورد.

new-airpower-image-discovered

به احتمال زیاد، این تصویر جدید زمانی در وب‌سایت اپل گنجانده می‌شود که ایرپاور واقعا عرضه بشود. پیش‌بینی می‌شد که این محصول روز گذشته توسط اپل منتشر بشود، اما گویا این شرکت زمان دیگری را برای انتشار ایرپاور در نظر دارد.

ایرپاور بالاخره چه زمانی به دست کاربران می‌رسد؟

فعلا به طور دقیق مشخص نیست که اپل چه زمانی پد شارژ بی‌سیم جنجالی خودش را منتشر می‌کند، اما به احتمال زیاد سه گزینه در این مورد ممکن به نظر می‌رسد.

اولین و همین‌طور خوشبینانه‌ترین گزینه این است که ایرپاور همین امروز منتشر بشود. اپل با معرفی آیپد، آی‌مک و ایرپادهای جدید در هفته‌ای که گذشت، با موفقیت توجه طرفداران را به سمت خود جلب کرده است. پس امروز زمان خوبی برای انتشار یک محصول دیگر محسوب می‌شود.

گزینه دوم این است که اپل ایرپاور را در رویداد روز دوشنبه عرضه کند. این گزینه ممکن هست، اما در حال حاضر چندان محتمل به نظر نمی‌رسد. تمرکز اصلی اپل برای رویداد روز دوشنبه بیشتر روی خدمات اشتراکی این شرکت بنا شده است و با توجه به این‌که اپل در هفته گذشته تمامی سخت‌افزارهای جدید خودش را معرفی کرده است پس گویا اپل با این کار تصمیم داشته در رویداد دوشنبه کاری کند که حواس ما به سخت‌افزارها پرت نشود. با این همه، هنوز هم ممکن است دوشنبه روز انتشار ایرپاور باشد.

گزینه سوم و آخر، عرضه ایرپاور در آینده دورتر است. زمان دقیق این رخداد همچنان نامعلوم است، ولی اگر بخواهیم حدس بزنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که در کنفرانس WWDC یا در رویداد معرفی آیفون در ماه سپتامبر این اتفاق بیافتد، یا این‌که ممکن است اپل در یک روز کاملا غیر قابل انتظار ایرپاور را به دست کاربران برساند.

new-airpower-image-discovered

ایرپاور چه ویژگی‌های مهمی خواهد داشت؟

در رابطه با امکانات و توانایی‌های ایرپاور (البته به غیر از هماهنگی کامل آن با اکوسیستم اپل) این پد شارژ باید بتواند سه دیوایس را به طور همزمان شارژ کند.

این یعنی کاربرانی که بالاخره موفق خواهند شد ایرپاور را خریداری کنند باید بتوانند آیفون ۸ (یا مدل‌های جدیدتر) خود را در کنار اپل واچ سری ۳ (یا مدل‌های جدیدتر) خود و یک جفت ایرپاد شارژ کنند، البته به شرطی که ایرپاور وارد بازار فروش بشود.

در مورد قیمت هم هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما گمانه‌زنی‌ها از قیمت ۱۵۰ دلاری آن خبر می‌دهند، گرچه قیمت نهایی ممکن است بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH