شیائومی می بند 4

شیائومی Mi Band 4 با قابلیت جالب اپل واچ عرضه می‌شود

چند روز پیش در خبرها خواندیم شیائومی قصد دارد از دستبندهای 4 Mi Band رونمایی کند حال شنیده می‌شود نسل چهارم این دستبندها به ویژگی مانیتور نوار قلب (ECG) مجهز خواهد بود، قابلیتی که در اپل واچ 4 شدیدا طرفدار دارد.

مدیر اجرایی شرکت Huami که منبع خبرهای پوشیدنی‌های شیائومی است اعلام کرده با شیائومی Mi Band 3 هم چنان فروش خوبی دارد و هیچ دلیلی ندارد که شیائومی مدل نسل بعدی را در این زمان عرضه کند. لازم به ذکر است دستبندهای سلامتی شیائومی به علت قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند با استقبال خوبی رو به رو شده‌اند، به طور مثال می‌بند 3 در سایت آمازون با قیمت 33.5 دلار عرضه می‌شود در حالی که نسل سوم اپل واچ حدود 400 دلار قیمت دارد!

اگر چه شیائومی درباره مشخصات احتمالی می‌بند 4 زیاد صحبت نمی‌کند اما برخی از ویژگی‌های آن فاش شده است. سایت MySmartPrice به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG اشاره کرده که بیانگر آن است دستبند جدید شیائومی از بلوتوث 5.0LE پشتیبانی می‌کند. همچنین این گجت با دو شناسه XMSH08HM و XMSH07HM در وبسایت Bluetooth Launch Studio رویت شده و طبق اعلام آن، یک مدل از این پوشیدنی دارای قابلیت NFC است.

رقیب اپل واچ 4 در راه است

اما جذاب‌ترین شایعه درباره شیائومی Mi Band 4 مجهز بودن آن به یک مانیتور نوار قلب (ECG) است که ضربان نامنظم قلب را تشخیص می‌دهد. این مانیتور به کاربر خود، احتمال ابتلا به یک نوع بیماری قلبی را هشدار می‌دهد که می‌تواند به سکته و لخته شدن خون منجر شود و با این آلارم، کاربر را از خطر مرگ نجات می‌دهد.

اگر شیائومی دستبند جدید خود با این مانیتور را با قیمتی مقرون به صرفه و نزدیک به نسخه‌های قبلی عرضه کند، قطعا می‌تواند رکورد فروش جدیدی را ثبت کند و جایگاه اپل واچ 4 را در بازارهای جهانی به خطر بیندازد.

در انتها لازم به ذکر است انتظار داریم برخی از ویژگی‌های نسل سوم دستبند سلامتی شیائومی مانند صفحه نمایش OLED، قدم شمار، ضد آب بودن و نمایش پیام‌ها روی نمایشگر را در می‌بند 4 نیز شاهد باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH