نیسان ایکس تریل خودرویی خانوادگی با امکانات بالا

خودرو نیسان ایکس تریل در سال ۲۰۱۷ به فروش خیره کننده‌ای رسیده و جزو پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا بوده است. از طرف دیگر در کل جهان سومین ماشین شده است؛ یعنی بعد از فورد سری F و تویوتا کرولا سومین رتبه را به دست آورده است. در واقع فورد سری F نسل سیزدهم و تویوتا کرولا نسل یازدهم خود را به بازار عرضه کرده بودند؛ در حالی که نیسان ایکس تریل تازه نسل سوم خود را به بازار عرضه کرده است و همان گونه که پیداست بسیار خوب اعتماد بازار را به دست آورده است. خودرو نیسان ایکس تریل یکی از موفق ترین خودروهای سال‌های اخیر است. نیسان ایکس تریل از نظر امکانات در بین رقبایش در سطح خوبی قرار دارد به طوری که اگر می‌خواهید برای استفاده بلند مدت یک شاسی بلند خانوادگی و بدون دردسر داشته باشید نیسان ایکس تریل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نیسان ایکس تریل دارای طول 4.643 متر، عرض 1.820 متر و ارتفاع1.695 متر است. جلو پنجره U شکل، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، چراغ‌های مثلثی و کشیده، نوار ال ای دی زیر چراغ‌ها با حالت U شکل که در هماهنگی با جلو پنجره است، باعث افزایش زیبایی این خودرو شده‌اند. نمای جانبی ساده است، اما استفاده از قطعات کرومی برای دستگیره‌ها یا نوار کرومی اطراف پنجره ها عالی به نظر می‌رسد. در نمای عقب خودرو هم چراغ‌های مثلثی و خشن، خطوط حجم دهنده و یک بال متصل به سقف ظاهر این خودرو را اسپرت کرده است.

طراحی داخلی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۷ شبیه به طراحی بیرونی آن یعنی ساده و شکیل است. قوس روی داشبورد و قوس روی فرمان با طراحی بیرونی ماشین هارمونی دارد. نمایشگر ۷ اینچی وسط داشبورد قرار گرفته که لمسی است؛ پشت فرمان شمارنده‌های آنالوگ وجود دارد ولی یک نمایشگر دیجیتال وسط آن‌ها قرار گرفته است که اطلاعات روی آن می آید. کیفیت قطعات داخلی نیسان ایکس تریل عالی است به طوری که داخل کابین پلاستیک نرم استفاده شده است. در خودرو نیسان ایکس تریل راننده دید بسیار خوبی دارد و کاملا به محیط اشراف دارد. یک سیستم کنترلی وجود دارد که به کنترل خودرو کمک می‌کند؛ مثلا دید ۳۶۰ درجه که با چهار دوربینی که در چهار طرف ماشین قرار دارد می توان دور تا دور خودرو را مشاهده کرد که در این رنج قیمت این امکان معمولاً فراهم نیست؛ یا سیستم هوشیار نقطه کور دارد که هر خودرو‌ای وارد نقطه کور این خودرو شود این چراغ روشن می شود؛ علاوه بر این‌ها یک سیستم هشدار خروج از خطوط که اگر شما راهنما نزده باشید و بخواهید از لاین خارج شوید، بوق زده و به شما هشدار می‌دهد؛ دوربین آن زیر آینه وسط قرار گرفته است.

موتور این خودرو را نیسان طراحی کرده و از نوع تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر است و می تواند حداکثر ۱۷۱ اسب بخار و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند؛ بنابراین دردسرهای نگهداری موتور توربو را ندارید و برای استفاده های بلند مدت موتور بی دردسری است. گیربکس خودرو سی وی تی است و نیسان آن را طراحی کرده است. به خاطر ماهیت گیربکس‌های سی وی تی دور موتور به طور پیوسته بالا رفته و در همین حالت باقی مانده که باعث می‌شود کسل کننده شود؛ اما نیسان کمی تغییرات روی این گیربکس‌ها اعمال کرده و به نام ایکس ترونیک سی وی تی معرفی کرده است. همین گیربکس ها را روی نیسان جوک هم پیاده کرده است و اگرسوار این ماشین شوید هنگام رانندگی مشاهده می‌کنید دور موتور که بالا می‌رود  انگار دنده دارد عوض می‌شود در صورتی که گیربکس سی وی تی دنده ندارد که بخواهد عوض شود. این قابلیت را نیسان اضافه کرده است تا آنکه کسل کننده بودن گیربکس‌های سی وی تی عادی را جبران و بهتر کند که موفق بوده است. در عین حال کمی بهینه‌سازی روی این گیربکس‌ها انجام شده است تا لگ‌های اولیه گیربکس جبران شود.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو نیسان ایکس تریل به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH