چینی‌ها در نمایشگاه CES امسال، حسابی خواهند درخشید!

چینی‌ها در نمایشگاه CES امسال، حسابی خواهند درخشید!ی

یکی از غول‌های تکنولوژی در چین اعلام کرده است که برنامه بسیار هیجان انگیزی را برای دوست‌داران هوشمند خود در نمایشگاه CES امسال، تدارک دیده است. کمپانی ZTE، لیست محصولاتی را که در طی برگزاری این نمایشگاه معرفی خواهد، اعلام کرده تا کاربران بدانند که چینی‌ها در بازار موبایل نیز، پیشتاز هستند!

این سازنده بسیار بزرگ تلفن هوشمند، 4 گوشی اندرویدی جدید و یک ساعت مچی هوشمند را برای معرفی در نمایشگاه CES 2014، آماده کرده است و قصد دارد با یک فبلت تازه در این نمایشگاه، حسابی بدرخشد. 4 گوشی هوشمند جدید کمپانی ZTE، قدرت باورنکردنی را با خود به همراه دارند و مشخصات سخت افزاری آن‌ها برای کاربران، بسیار وسوسه کننده است.

ZTE Grand S II یکی از این 4 پسر خوش‌شانس چینی بوده که برای رقابت در بازار گران‌قیمت‌ها، درنظر گرفته شده است. اطلاعات بسیار کمی از این محصول تابحال، منتشر شده اما کمپانی ZTE وعده داده که این محصول به فناوری کنترل صوتی، مجهز خواهد بود. Nubia 5S و Nubia 5S Mini نیز، دو پسر دیگر تازه متولد شده این سازنده هستند که تمرکز خود را برروی بخش “عکاسی و فیلم‌برداری” گذاشته‌اند.

Nubia 5S با صفحه نمایش 5 اینچی شارپ فول‌اچ‌دی و  دوربین 13 مگاپیکسلی معرفی می‌شود. بد نیست بدانید که لنز دوربین این محصول را، سونی طراحی کرده است و با این گوشی، می‌‎توانید تا کیفیت 4K فیلم‌برداری نمایید. اگرچه Nubia 5S دیگر، مینی لقب گرفته است، اما خیلی کوچک نبوده و از صفحه نمایش 4.7 اینچی شارپ IGZO بهره مند است. Nubia 5S Mini برای عرضه در سه رنگ متفاوت، در نظر گرفته شده است.

ZTE Sonata 4G  چهارمین تلفن هوشمندی است که کمپانی ZTE در نمایشگاه CES به نمایش درمی‌آورد. ZTE Iconic نیز، نام فبلتی است که این سازنده چینی برای محصول بسیار بزرگ و گران قیمت خود در نظرگرفته و به مشخصاتی از جمله پردازنده چهارهسته‌ای، صفحه نمایش  5.7 اینچی اچ‌دی، صدای دالبی دیجیتال و شارژ بی‌سیم محدود می‌شود.

مشخصات کامل و قیمت تمامی محصولات جدید کمپانی ZTE که در این‌جا نام‌شان ذکر شده است، در نمایشگاه CES امسال معلوم می‌شود و چاره‌ای جزء صبرکردن برای خریدن آن‌ها، نداریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH