اسمارت‌فون اوپو رنو با اسنپدراگون 710، امتیاز بالایی در بنچمارک AnTuTu کسب کرد

ساعاتی پیش، گوشی اوپو رنو به همراه تصاویر و مشخصات فنی دقیق در وب‌سایت TENAA (وب‌سایت رگولاتوری چین) رؤیت شد و هم‌اکنون این گوشی هوشمند در ابزار معروف بنچمارک یعنی AnTuTu نیز رؤیت شده و مشخصات آن مورد تأیید قرار گرفته است.

در سایت TENAA به دو مدل از گوشی اوپو رنو با شماره مدل‌های PCAM00 و  PCAT00 اشاره شده بود و هم‌اکنون هردوی این مدل‌ها توانسته‌اند امتیازی برابر با 166,935، در بنچمارک AnTuTu کسب کنند.

بنچمارک AnTuTu وجود تراشه اسنپدراگون 710 و حافظه رم 6 گیگابایتی را در این گوشی تأیید کرده است. همچنین باید خاطرنشان سازیم که تمام ویژگی‌های ذکرشده در سایت TENAA، در این بنچمارک تأیید شده‌اند که از این ویژگی‌ها می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، نمایشگر با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و اندروید پای اشاره کرد.

به‌زودی مدل دیگری از رنو عرضه خواهد شد که دارای ویژگی‌های برتری همچون دوربین سه‌گانه پشتی، باتری 4,065 میلی‌آمپری با شارژر سریع 50 واتی و تراشه اسنپدراگون 855 خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید مدل کنونی رنو که دارای تراشه اسنپدراگون 710 است، از پسوند “لایت” برخوردار است؛ درنتیجه مدل بعدی اگر مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 باشد، احتمالاً پسوند “پرو” به آن افزوده خواهد شد.

امیدواریم به‌زودی نام‌گذاری مدل گوشی‌ها توسط این شرکت، به شکل واضح‌تری انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH