P30 لایت

4 دلیل برای این‌که P30 لایت هوآوی را بخریم

هوآوی جز پرفروش‌ترین برندهای حوزه اسمارت‌فون شمرده می‌شود و در طول یک سال تعداد زیادی موبایل به بازار عرضه می‌کند. این گوشی‌ها به قابلیت‌ها و فن‌آوری‌های گوناگونی مجهز هستند و در رنج‌های قیمتی مختلفی حضور دارند. اما همین تنوع محصولات باعث سردرگمی کاربران شده. در حقیقت برای خرید یک گوشی هوشمند باید زمان زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر مدل کنید. با این همه می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه نمایید تا راحت‌تر هندست مورد نظرتان را پیدا نمایید. در ادامه می‌خواهیم با P30 لایت بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ موبایلی از نوع لاکچری!

P30 لایت

طراحی برای تمامی کالاهای دیجیتال اهمیت فراوانی دارد و برای همین هوآوی در محصول خود از دیزاین مدرن بهره گرفته که ظاهری خیره‌کننده برای P30 لایت به ارمغان آورده. در قاب جلو شاهد نمایشگر گسترده‌ای هستیم که بیش‌تر از ۸۴ درصد از این بخش را به خود اختصاص داده. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها جذاب‌تر خواهد شد. به‌لطف طراحی کم‌حاشیه، تولیدکننده توانسته صفحه‌نمایشی غول‌آسا در قابی کوچک قرار دهد و از این رو P30 لایت حتی در مکان‌های کوچکی مثل جیب نیز جای می‌گیرد. در قاب پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه به‌همراه حس‌گر اثر انگشت دیوایس را زیباتر کرده و آن را در کلاس گوشی‌های لاکچری قرار می‌دهد. شرکت سازنده P30 لایت را در رنگ‌های متنوعی تولید نموده تا براساس سلیقه‌تان بتوانید موبایل آینده‌تان را خریداری نمایید. گفتنی‌ست بعضی از این رنگ‌ها گرادینت بوده و در زوایای مختلف جلوه‌های گوناگونی دارند. نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خوش‌دستی گجت چینی را افزایش داده و در استفاده طولانی‌مدت نیز احساس ناراحتی نمی‌کنید. به‌طور کلی می‌توان گفت محصول هوآوی یکی از جذاب‌ترین‌ها در این رنج قیمتی به‌حساب می‌آید که از دیزاین پرزرق و برقی بهره می‌برد.

از نمایشگر غافل نشویم. هوآوی برای دیوایس خود یک پنل تقریبا ۶.۲ اینچی را تدارک دیده که P30 لایت را به گزینه‌ای عالی برای گیمرها و عاشقان فیلم تبدیل می‌کند. از طرفی در این صفحه غول‌آسا کار با اپلیکیشن‌ها راحت‌تر شده است. ناگفته نماند رزولوشن فول اچ‌دی پلاس پیکسل‌ها را از دید شما پنهان می‌کند و در نتیجه جزئیات زیادی در تصاویر خواهید دید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ همکاری چین و آمریکا!

P30 لایت

در واقع سخت‌افزار کلاس یک دستگاه را مشخص می‌کند و هوآوی هم به این موضوع پی برده و برای محصول خود پردازنده‌ای میان‌رده را در نظر گرفته. این تراشه از سری ۷۰۰ کایرین بوده و از قدرت نسبتا خوبی بهره می‌برد. P30 لایت به‌راحتی اپلیکیشن‌های سبک را اجرا می‌کند و به این ترتیب می‌توانید کارهای روزمره خود را بدون نقص به پایان برسانید. اعمالی مثل عکاسی، جست‌و‌جو در اینترنت و گشتن در شبکه‌های اجتماعی عاری از هرگونه لگ و کندی انجام می‌شوند. حتی این امکان داده شده تا به تجربه برخی از بازی‌ها بپردازید. P30 لایت در یک نسخه به بازار عرضه شده که در آن ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۶ گیگابایت رم دریافت می‌نمایید که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند. می‌توانید طیف گسترده‌ای از محتواها را ذخیره کنید یا به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید.

P30 لایت از نسخه نهم اندروید سود می‌جوید و از این رو مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. چراکه در این ورژن بهینه‌سازی‌های مختلفی صورت گرفته که موجب کاهش مصرف باتری شده. همچنین تغییراتی نیز در حوزه حریم خصوصی و امنیت صورت گرفته تا دیوایسی امن‌تر داشته باشید.

دوربین‌ها؛ غول سه چشمی!

P30 لایت

همان‌طور که در بخش دیزاین گفتیم، در قاب پشتی P30 لایت سه دوربین به‌چشم می‌خورند. چنین قابلیتی این گوشی ۲۹۰ یورویی را به موبایلی جذاب برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل نموده. سنسورهای ۲۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده و با کیفیت بالا می‌گیرند که در نوع خود کم‌نظیر هستند. امکان عکس‌برداری پرتره هم فراهم شده تا تصاویری حرفه‌ای ثبت کنید. دوتا از این دوربین‌ها واید بوده و به‌همین دلیل به‌راحتی می‌توانید از افق شهرها و مناظر عکس‌برداری نمایید. یکی از سنسورها به دریچه دیافراگم بازی مجهز شده که حتی در شرایط نوری ضعیف، تصاویر پرنوری را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. سازنده فلاش ال‌ای‌دی هم تدارک دیده شده تا عکاسی در هنگام شب نیز ممکن باشد. این اجازه به شما داده شده تا با رزولوشن فول اچ‌دی به ضبط ویدیو مشغول شوید.

با این همه، ویژگی‌های P30 لایت به این‌جا ختم نمی‌شوند. در قاب جلو شاهد یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی هستیم که می‌تواند با کیفیت فول اچ‌دی ویدیو ضبط کند. به این ترتیب اگر از گرفتن سلفی و برقراری تماس تصویری لذت می‌برید، محصول هوآوی را فراموش نکنید. این دوربین تصاویری مملواز از جزئیات ثبت می‌کند که حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌نماید.

سایر قابلیت‌ها؛ راضی‌کننده!

P30 لایت

یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری برای P30 لایت در نظر گرفته شده که با توجه به نرم‌افزار بهینه عمر نسبتا خوبی خواهد داشت. در واقع با استفاده ترکیبی تا ساعت‌ها می‌توانید از گوشی چینی استفاده کنید. خوش‌بختانه فن‌آوری شارژ سریع هم فراموش نشده و در نتیجه دیگر وقت‌تان به‌هدر نمی‌رود و P30 لایت در مدت زمان کمی فول‌شارژ خواهد شد. حس‌گر اثر انگشت سریعی نیز در قاب پشتی تعبیه گشته تا سطح امنیت دیوایس افزایش یابد و فقط صاحب گوشی قادر به آنلاک کردن موبایل باشد.

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که P30 لایت هوآوی را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH