عرضه بی‌سروصدای اسمارت‌فون هواوی P30 لایت با دوربین سه‌گانه و تراشه کایرین 710

کمپانی هواوی طی روزهای اخیر از اسمارت‌فو‌ن‌های P30 و P30 پرو خود رونمایی کرد؛ اما پس از گذشت مدتی، امروز نام گوشی هواوی P30 لایت نیز در فهرست وب‌سایت این تولیدکننده به نمایش گذاشته شد. پس از آن‌که گوشی برای پیش‌سفارش در خرده‌فروشی‌های مختلف فیلیپینی عرضه شد؛ اکنون صفحه رسمی وب‌سایت هواوی کانادا نیز پیشنهاداتی را پیش روی مصرف‌کنندگان اولیه قرار داده است. اگرچه مشخصات این محصولات کماکان روشن نیست؛ اما برخی شرکای کمپانی نظیر شرکت‌های Freedom و Videotron فهرست مشخصات کامل آن‌ها را منتشر نموده‌اند.


اگرچه نام P30 احتمالا در وهله نخست موجب سردرگمی شما می‌شود؛ اما نسخه لایت در واقع یک محصول میان‌رده است. اسمارت‌فون هواوی P30 لایت از تراشه کایرین 710 به‌همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره می‌گیرد (اگرچه مشتریان می‌توانند نسخه‌ای از هندست با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی را نیز در کشور فیلیپین خریداری نمایند). این گوشی مجهز به 3 دوربین است و بدین ترتیب هواوی P30 لایت به نخستین پرچم‌دار لایت با بیش از 2 دوربین تبدیل خواهد شد.

این پیکره‌بندی از یک دوربین 24 مگاپیکسلی معمولی، یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه‌دید گسترده و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ در حالی‌که دوربین جلویی دستگاه مجهز به حسگر 32 مگاپیکسلی است. این دوربین در قالب یک ناچ قطره‌ای شکل که بر روی پنل 6.15 اینچی LCD قرار گرفته، مخفی شده است. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2312 در 1080 پیکسل) برخوردار است. پنل مذکور به اندازه نسبت ابعاد معمول 19.5:9 کشیده نیست؛ اما از نمونه‌های 19:9 کشیده‌تر است.

هواوی P30 لایت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ اما در عوض قابلیت شارژ 22.5 واتی مشاهده شده در پرچم‌دار هواوی P30 از نمونه 18 واتی استفاده می‌شود. باتری گوشی با ظرفیت 3340 میلی‌آمپرساعت از طریق یک درگاه USB-C شارژ می‌شود.

هواوی P30 لایت

پیش‌سفارش این هندست قبلا آغاز شده و تا روز 10 آوریل ادامه خواهد یافت. مشتریان اولیه در صورت خریداری دستگاه از یکی از خرده‌فروشی‌های منتخب می‌توانند یک دستگاه Band 3 Pro را به شکل رایگان دریافت نمایند. هواوی P30 لایت تنها در رنگ‌های مشکی و آبی (فاقد مدل سفیدرنگ) عرضه شده و قیمت‌گذاری آن نیز از 429.95 دلار کانادا آغاز می‌شود. این رقم معادل 320 دلار آمریکا و 285 یورو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH