محصولات خاص ال‌جی به مناسبت سال جدید!

 محصولات خاص ال‌جی به مناسبت سال جدید!

کمپانی ال‌جی احتمالا نگران است که محصول خمیده 105 اینچی‌اش با رزولوشن 5K (رزولوشن 5120 * 2160 پیکسل) برای درخشش در نمایشگاه CES امسال کافی نباشد، برای همین، این کمپانی تصمیم گرفته تا چندین تلویزیون فلت 65، 79، 84 و 98 اینچی را به جمع ستارگان تلویزیونی خود در این نمایشگاه، دعوت نماید.

کمپانی ال‌جی به‌تازگی اعلام کرده است که چندین تلویزیون فوق العاده را با وضوح تصویر بسیار بالا، در نمایشگاه CES 2014 معرفی خواهد کرد. علاوه بر مدل 105UC9، این کمپانی تصمیم دارد تا مدل‌های صفحه تخت و اولترا اچ‌دی خود را با کیفیت باورنکردنی 4K در اندازه‌های 65، 79، 84 و 98 اینچی با مدل UB9800 ارائه نماید.

علاوه بر رزولوشن تصویر 3840 *2160 پیکسلی این تلویزیون‌ها، می‌توان به چیپ “Tru-ULTRA HD Engine Pro” اشاره کرد که می‌تواند محتوای ویدیوئی SD, HD و “True HD” را به رزولوشن 4K تبدیل نماید. همچنین مدل خمیده 105 اینچی کمپانی ال‌جی، دارای بلندگوهای بسیار بزرگ و عظیمی است که “Ultra Surround”  نامیده می‌شود. بلندگوهای Ultra Surround تلویزیون منحنی شکل ال‌جی، شامل بلندگوهای 7.2 کاناله‌ای است که Harmon Kardon طراحی آن‌ها را بر عهده گرفته‌ است.

کمپانی ال‌جی می‌گوید که تلویزیون‌های جدیدش به لطف HDMI 2.0، USB و ورودی LAN  می‌توانند محتوای “اولترا اچ‌دی” را به نمایش درآورند. همچنین این کمپانی کره‌ای، نمونه‌های اوترا اچ‌دی اولدی جدیدی را محض خنده، معرفی خواهد کرد.

1 در مورد “محصولات خاص ال‌جی به مناسبت سال جدید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH