3 گوشی برتر سال ۲۰۱۳ معرفی شد!

3best-cells

چندی پیش، ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۳ را معرفی کردیم و از شما عزیزان خواستیم تا بهترین مدل را انتخاب کنید. در طرف مقابل، از تعدادی کارشناسان زبده آی‌تی نیز این نظر سنجی را به صورت موازی انجام دادیم تا آن‌ها بنا به تخصص و عملکرد گوشی‌ها، به آن‌ها نمراتی را اعطا کنند. سپس با میانگین امتیازات کاربران و کارشناسان، ۳ گوشی زیر به عنوان برترن مدل‌های سال ۲۰۱۳ انتخاب شدند و جوایز طلایی، نقره‌ای و برنزی آی‌تی‌رسان را از آن خود کردند.

نشان طلایی آی‌تی‌رسان

ال‌جی G2

g2-gold-medal

این مدل پیشرفته ال‌جی موفق شد تا با برترین گوشی از نظر کاربران انتخاب شود و امتیاز کامل ۱۰ را به همین خاطر دریافت کند. از سوی دیگر، کارشناسان ما نمره 8.4 را به این مدل اعطا کردند تا G2 بتواند با کسب امتیاز نهایی 9.2، با اقتدار نشان طلایی آی‌تی‌رسان را بر گردن بیاویزد.

نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان

سونی اکسپریا Z1

z1-silver-medal

ظاهرا پرچمدار این روزهای سونی، محبوبیت زیادی نیز بین کاربران دارد، چرا که توانست با جایگیری در رتبه دوم، 9 امتیاز از کاربران دریافت کند. از سوی دیگر، کارشناسان امتیاز 7.6 را به این دستگاه دادند تا با کسب نمره 8.3، موفق به دریافت نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان شود.

نشان برنزی آی‌تی‌رسان

اپل آی‌فون 5s

iphone-bronz-medal

آخرین محصول اپل با آنکه دچار تغییر شگرفی نسبت به نسخه قبلی نشد، اما همچنان یک گوشی محبوب باقی ماند. این مدل از کاربران امتیاز 7 را گرفت و کارشناسان به آن امتیاز 7.9 را اعطا کردند تا با کسب عدد 7.45، نشان برنزی آی‌تی‌رسان را از آن خود کند.

33 در مورد “3 گوشی برتر سال ۲۰۱۳ معرفی شد!”

  1. سلام،از itresan ممنون برای رای گیری انجام شده.از نظر من ال جی جی2 باید اول میشد چون کارایی هایی که این داره هیچ گوشی نداره ولی زد1 نباید دوم میشد چون از لحاظ سخت افزاری از نکسوس5 و 5اس پایین تره منخودم گوشی های مختلف از جمله جی2،اس4،5اس،نکسوس5،زد1 و اچ تی سی وان را از لحاظ بنچمارک،سخت افزاری،نرم افزاری،گرافیک،دوربین،سرعت گوشی و صفحه نمایش تست کردم نتایج به این شکل بود:
    1.LG G2
    2.LG Nexus5
    3.iphone 5s
    4.sony z1
    5.htc one
    6.samsung galaxy s4
    این نتایج بدست آمده واقعا قابل درک نتایج بنچمارک an tu tu این چنین است:
    1.LG G2 A+ 37053
    2.LG NEXUS5 a+ 35677
    3.IPHONE 5S 30168
    4.SONY Z1 29188
    5.HTC ONE 28951
    6.SAMSUNG GALAXY S4 28041
    مشکل زد1 اینکه دو هسته اش افت میکنه و دوربینش فقط در تاریکی خوبه و مشکل اس4 اینکه داغ میکنه و گتهی هنگ که منجر به سوختن سی پیو میشود و آیفون مشکلش صفحه نمایش کوچک وبا کیفت معمولی و مشکل دیگرش رم1 است و مشکل اچ تی سی وان دوربین پایین و صفحه نمایش کوچکتر از رقبا و مشکل نکسوس 5 باتری 2300 آمپری و بدنه با جنس بد و از لحاظ مقاومت از مدل قبلی پایین تر است و مشکل جی 2 این است مموری نمیخورد.با تشکر از شما و ITRESAN

  2. آخه رو چه حسابی آیفون رو با انرویدی ها مقایسه کردید!!!
    دستگاه های اندرویدی باید با اندرویدی ها مقایسه شن و نه با آیفون و یا ویندوز فون…
    کسی در شاهکار ال جی و سونی شک نداره اما واقعا آیفون راه خودشو داره میره و ربطی به اندرویدی ها نداره مث همیشه مستقل عمل میکنه….
    زمانی که رم همه اندرویدی ها 1 گیگ بود آیفون از 512 مگ استفاده میکرد…این یعنی بخاطر سیستم عامل مختص خودش این میزان رم کافی بوده و مقدارش حقیقی هست نه اینکه مث سامسونگ که رم 3 گیگ میده بیرون اما 60 از رو درگیره الکی، انگار هیچ کاری نکرده!

    همون طوری که فبلت از گوشی موبایل جداست، آیفون هم از اندروید و ویندوز فون جداست

    1. دیگه کاریش نمیشه کرد تنها گوشی ios رو اپل میزنه و پس چاره ای جز این نیست که همه گوشیهای هم رده رو در یگ گروه قرار بدیم و رای گیری کینم اینجا گوشی ها رو مقایسه نکردیم اینجا رای گیری شده از طرف کاربران و کارشناسان برای پیدا کردن گوشی محبوب ایرانی ها وقتی سونی اکسپریا زد دوم شده و ایفون 5 اس سوم این معنی رو نمیده که ایفون وشی ضعیف تریه فقط محبوبیتش کمتره

  3. به نظر من G2 اصلا ارزش خرید و نداره.یعنی نسبت به قیمتش ارزش نداره .ادم با این پول میتونه گوشی یا فبلت های خیلی عادلی تر با امکانات خاص بگیره این هیچی نداره! سی پی یو 2.2 ویا فول اچ دی بودن اونو نمیتونه رقیبه نوت3 یا 5اس کنه! باز Z1 یکم قابل تحمله چون کنار این امکانات ضد اب هم هست.

    1. با سلام من یه سوال از شما داشتم که شما این حرف رو برای ال جی جی 2 زدید شما با این گوشی کار کردید درسته که من با این گوشی زیاد کار نکردم ولی در بین گوشی های اندروی که گوشی واقعا زیبا و شیکه البته من از سامسونگ گلکسی اس4 و همچنین سامسونگ گلکسی نوت3 هم خوشم میاد ولی از پرچمدار ال جی یعنی جی 2 هم نباید گذشت

    1. من و دوستام گوشیهای z1.s4.g2.htc one رو کنار هم گذاشتیمو واقعا g2و htc one با بقیه قابله مقایسه نبودن.تنها ایرادی که در g2 بود این بود که بدنش انگاری اسباب بازیه.

  4. امیررضا اقبالدوست ahmadamir

    جی2 حقش بود که اول بشه نواوری های زیادی داشت.با این نظرسنجی به خیلی ها ثابت شد که اچ تی سی وان بهترین گوشی دنیا نیست!

    1. سلام به همه ی نظر دهندگان.من 20 روز پیش lg g2 گرفتم.اما دو روز پیش htc one خریدم.نظرم درمورد این دوتا اینه که بدونه شک این دوتا تو جهان بهترین هستن.کیفیت صفحه g2 زیاد تر هست.ولی اونایی که دنبال آهنگو صدا هستن htc رو پیشنهاد میکنم.

  5. واقعاً متاسفم برای کسایی که از رو تعصب نظر میدن و کل سایت و نظر کاربراشو زیر سوال می برند.
    هر برندی میتونه تو یه رده خاص محصول شاخص و محبوب داشته باشه حالا به مزاج شما خوش نمیاد برید رو خودتون کار کنید.
    در ضمن نوت تری آقای باسواد تو مقایسه فبلت ها قرار میگیره نه گوشی.

  6. یعنی نوت3 از زد الترا و اون جی 2 مسخره له تر بود که نزاشتینش واقعا که این سایت از همه سایتا عقبتر مونده علتش همینه دیگه

    1. برات متاسفم که هنوز فرق فبلت و گوشی را تشخیص نمیدی و تنها سایتی که بدون تقلب نظرسنجی میکنی را زیر سوال میبری . شما بجای نظر دادن برو رو خودت کار کن. علت عقب موندگی ما جهان سومی ها مثل شما فکر کردن هست . واقعا متاسفم

  7. هزار تارنظرسنجی هم بذارید بازم نمیشه منکر این موضوع شد که برتری به عهده کاربره شاید یکی عاشق ایفىونه ولی چون توی این نظرسنجی ال جی اوله پس بهتره باید ببینید خودتون چی میخواهید

  8. تبریک میگم به ای تی رسان به خاطر این شیوه جالب میانگین امتیاز کاربران و کارشناسان
    به نظرم گوشی سوم کاربران که نکسوس5 شد هم به عنوان گوشی 4 رم انتخاب میکردین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH