تا سال 2021 احتمالا نیمی از پرچم‌داران شرکت هواوی مجهز به نمایشگرهای تاشو خواهند بود

هواوی روی موفقیت اسمارت‌فون‌های تاشو حساب ویژه‌ای باز کرده است. ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان کمپانی از انتظارات کوتاه‌مدت هواوی برای این فرمت طراحی جدید پرده برداشت.

از آن‌جا که طراحی تاشو الگوی بسیار جدیدی محسوب می‌شود؛ لذا در حال حاضر عمده تمرکز هواوی به اسمارت‌فون اخیرا معرفی شده میت X تخصیص یافته است. فروش این هندست در ماه ژوئن آغاز خواهد شد. همان‌طور که کمپانی نیز علنا تایید کرده است؛ میت X دستگاه نسبتا گران‌قیمتی خواهد بود. اما با توجه به آغاز روند افزایش محبوبیت دستگاه‌های تاشو، هواوی پیش‌بینی می‌کند که روند افت قیمت این گجت‌ها در آینده آغاز شود. در واقع ظرف مدت زمان تنها 2 سال، قیمت‌گذاری پرچم‌داران تاشوی هواوی به اسمارت‌فون‌های معمولی خواهد رسید.

هواوی میت X

بعلاوه این کاهش تدریجی قیمت موجب عرضه هرچه بیش‌تر دستگاه‌های هواوی به بازار شده و تا سال 2021 احتمالا نیمی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار ارایه شده توسط غول چینی مجهز به نمایشگرهای تاشو خواهند بود. یکی از این گجت‌ها، دستگاهی کامپکت با ابعادی کوچک‌تر از هندست‌های هواوی میت X و هواوی P30 پرو است.

بدیهی است که اهمیت دستگاه‌های تاشو برای هواوی طی سال‌های پیش رو به شکل فزآینده‌ای بیش‌تر خواهد شد. با این‌حال کمپانی می‌داند که الگوی طراحی جدید از نظر کلیه کاربران جذاب نخواهد بود و برخی افراد کماکان اسمارت‌فون‌های سنتی را ترجیح خواهند داد. این موضوع نشان می‌دهد که دستگاه‌های معمولی همانند نمونه‌هایی که امروزه مشغول استفاده از آن‌ها هستیم تا مدت‌ها به قوت خود باقی مانده و در حال حاضر موقعیت آن‌ها در معرض خطر قرار ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH