فروش بیش از 1 میلیون دستگاهی شیائومی Mi 9 در سراسر جهان

حدودا 1 ماه پس از نخستین رونمایی از شیائومی Mi 9، امروز این برند چینی تولیدکننده اسمارت‌فون اعلام کرد که جدیدترین دستگاه ممتاز کمپانی به فروش بیش از 1 میلیون دستگاهی دست یافته است. بی‌تردید عمده این دستگاه‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان چینی قرار گرفته‌اند؛ جایی که حدودا 60 درصد فعالیت‌های کسب‌وکار شیائومی در آن‌جا اجرا شده و تنها چند روز پس از معرفی Mi 9 این هندست برای خرید در دسترس مشتریان قرار گرفت. با این‌حال اهمیت اروپا برای شیائومی به شکل فزآینده‌ای در حال افزایش است و سال گذشته میزان فروش برند چینی در این منطقه بیش از 415 درصد رشد کرد؛ موضوعی که احتمالا در موفقیت کوتاه‌مدت گوشی نقش بزرگی ایفا کرده است.

شیائومی Mi 9

داناوان سانگ با انتشار پستی در حساب توئیتری خود اعلام کرد:

خبری شگفت‌انگیز! تا روز 31 مارس، شیائومی بیش از 1 میلیون دستگاه اسمارت‌فون Mi 9 را در سراسر جهان به فروش رسانده و این موضوعی هیجان‌انگیز است. از طرفداران برند Mi برای حمایت از ما در جریان این ماجراجویی سپاس‌گزاریم. موفقیت‌های بیش‌تری در راه است!

شیائومی Mi 9 با قیمت خرده‌فروشی تنها 449 یورو در سراسر اروپا عرضه می‌شود. این هندست با ویژگی‌های متنوع و چشمگیری نظیر یک نمایشگر آمولد 6.4 اینچی بزرگ تولید شده توسط سامسونگ، تراشه اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام، حداکثر 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم فوق‌سریع 20 واتی و سیستم‌عامل اندروید 9 پای خواهد بود.

در کنار گوشی Mi 9، شیائومی 2 دستگاه دیگر را نیز در قالب مدل ارزان‌تر Mi 9 SE و نسخه گران‌قیمت‌تر Mi 9 Explorer Edition به فروش می‌رساند. آمار فروش این 2 مدل به اندازه Mi 9 خیره‌کننده نبود؛ اما شیائومی تائید کرد که با احتساب فروش این 2 دستگاه، مجموع تعداد گوشی‌های Mi 9 فروخته شده به 1.5 میلیون دستگاه خواهد رسید و این موضوع برای یک برند ارزان‌قیمت دستاوردی چه بسا بزرگ‌تر به‌شمار می‌آید.

به سوپر گروه گوشی‌های شیائومی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH