شیائومی Mi 9 Explorer بهترین گوشی در لیست ماه مارس آنتوتو

یک وب‌سایت چینی هر ماه یک لیست ده‌گانه را از عملکرد پرچمدارهای شرکت‌های مختلف در بنچمارک آنتوتو منتشر می‌کند. مدتی پیش هم لیست برترین گوشی‌های آنتوتو منتشر شد. در این لیست، نام گوشی شیائومی Mi 9 Explorer به چشم می‌خورد که گوی سبقت را از شیائومی Mi 9 ربوده و در رده اول برترین گوشی‌های ماه مارس در سال 2019 قرار گرفته است.

به جز پرچمدار شرکت ZTE یعنی Nubia Red Magic Mars تمامی تلفن‌های موجود در این لیست از پردازنده‌هایی که کوچکتر از 10 نانومتر هستند، استفاده کرده‌اند. ZTE در محصول خود از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده کرده که این پردازنده‌ نسبتا قدیمی بوده و متعلق به سال گذشته است.

در رده دوم این لیست، یکی دیگر از محصولات شیائومی با نام Mi 9 قرار گرفته و در رده سوم هم پرچمدار شرکت ویوو با نام Iqoo Monster خودنمایی می‌کند. البته این نسخه از محصول ویوو با رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی بسیار قدرتمندتر از نسخه پایه خود است. رده چهارم هم متعلق به کهکشان دهم سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 پلاس است. البته ما نمی‌دانیم که گلکسی مورد آزمایش در این وب‌سایت، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 بوده یا از چیپست اگزینوس 9820 بهره‌ می‌برد.

این وب‌سایت چینی اعلام کرد که هم‌چنان منتظر عرضه محصولات جدیدی مثل اوپو رنو، هواوی پی 30 پرو و میزو 16s است تا بتوان این گوشی‌ها را نیز در این لیست قرار داد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH