نوکیا X71 با فناوری هول‌پانچ و دوربین 48 مگاپیکسلی در تایوان معرفی و عرضه شد

همانطور که شرکت HMD Global برای عرضه یک محصول جدید وعده داده بود، نوکیا گوشی هوشمند جدید خود را با نام X71 در تایوان معرفی کرد. این محصول مجهز به فناوری هول‌پانچ (حفره درون نمایشگر) بوده و در پشت این گوشی شاهد وجود یک دوربین سه‌گانه با کیفیت 48 مگاپیکسلی هستیم که سنسور‌های آن محصول شرکت زایس است.

طبق گفته سایت GSMArena این هندست در تایوان قیمتی در حدود 385 دلار دارد، البته به احتمال زیاد این تلفن با نام نوکیا 8.1 پلاس در بازارهای جهانی عرضه شود. رده قیمتی نوکیا X71 در بین دو رقیب خود یعنی هواوی و شیائومی قرار دارد. گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو با قیمت 203 دلار و هواوی نوا 4 با قیمت 490 دلار در بازار حضور دارند، هر سه گوشی هم مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی هستند.

طبق مشخصاتی که از این گوشی ارایه شده، X71 یک میان‌رده به شمار می‌رود. محصول جدید فنلاندی‌ها از یک چیپست اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایت قابل ارتقا بهره‌مند است. ظرفیت باتری این هندست 3500 میلی‌آمپر در ساعت بوده که نیاز‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را تامین می‌کند.

نقظه قوت اصلی این گوشی، مقدار نفوذ صفحه‌نمایش به بدنه آن بوده که عدد 93 درصد را به ما ارایه کرده است. نمایشگر 6.39 اینچی این میان‌رده با میزان نفوذ 93 درصد به سطح جلویی دستگاه، بیانگر یک محصول با‌کیفیت و کار سخت شرکت نوکیا برای طراحی و تولید X71 است. درون صفحه‌نمایش این تلفن که مجهز به فناوی هول‌پانچ بوده، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH