شیائومی ردمی پرو 2 همراه با دوربین سلفی پاپ آپ و چیپست اسنپدراگون 855 عرضه خواهد شد

در اوایل عرضه برند ردمی، این نام به عنوان نسخه پایه گوشی‌های شرکت شیائومی شناخته می‌شد، اما در حال‌حاضر این شرکت قصد دارد تا نام ردمی را به عنوان پرچمدار محصولات خود معرفی کند. پرچمدار جدید شیائومی مجهز به چیپست قدرتمند و به‌روز اسنپدراگون 855 بوده و با توجه به رندر منتشر شده از این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo نام این گوشی به احتمال زیاد ردمی پرو 2 خواهد بود.

این گوشی دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ است و هیچ بریدگی و یا سوراخی در نمایشگر آن وجود ندارد. البته تصویری که از لی جون، مدیرعامل شیائومی منتشر شده نشان می‌دهد که تمامی اطلاعات منتشر‌شده در مورد پرچمدار جدید این شرکت درست بوده و مشخصات ذکر شده با هندستی که او در دست خود گرفته، مطابقت دارد.

شایعات منتشر‌شده درباره ردمی پرو 2 نشان می‌دهند که این دستگاه همانند ردمی نوت 7 مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود، اگرچه رندر‌ مربوط به ردمی پرو 2، خبر از وجود یک دوربین سه‌گانه در این دستگاه می‌دهد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، این اولین باری خواهد بود که شیائومی در محصولات ردمی از دوربین سه‌گانه استفاده کرده است.

با توجه به متنی که از تصویر این گوشی منتشر شده، می‌توان فهمید که ردمی پرو 2 از یک اسکنر اثر‌انگشت در زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد و سنسور اثر‌انگشت هم مثل دوربین سه‌گانه این محصول، برای اولین بار در محصولات ردمی استفاده خواهد شد. البته شایعاتی هم مبنی‌بر استفاده شیائومی از سنسور اثر‌انگشت زیر نمایشگر در گوشی‌های ردمی ایکس و ردمی نوت 7 پرو وجود دارد، البته این شایعات هنوز تایید نشده‌اند و نمی‌توان درباره استفاده شیائومی از این قابلیت در محصولات بعدی خود، اظهار‌نظر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH