کاربران گوشی‌های پیکسل در اندروید Q قادر به تغییر تم‌ها و آیکون‌ها خواهند بود

به‌نظر می‌رسد که کاربران گوشی‌های سری پیکسل قابلیت‌های سفارشی‌سازی زیادی توسط نسخه نهایی اندروید Q در اختیار خواهند داشت. به تازگی انجمن توسعه‌دهندگان XDA تصاویری را از یک گوشی پیکسل 3 XL مجهز به نسخه دوم بتای اندروید Q منتشر کرده که برنامه‌ای با نام Pixel Themes در فروشگاه گوگل‌پلی قرار گرفته است. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد تا رنگ‌ها، آیکون‌ها و فونت‌های مورد‌ استفاده در هندست‌های پیکسل را تغییر دهد.

البته این برنامه فعلا به صورت یک برنامه ناقص که فقط تعدادی شبه‌کد در آن وجود دارد، در پلی‌استور قرار گرفته و یک اپلیکیشن از پیش نصب‌شده است. اما کاربران انجمن با کاوش در این اپ متوجه حضور سه نوع از تم‌های جدید برای این گوشی‌ها شدند:

تم Anthony: در این تم آیکون‌ها گرد شده‌اند، رنگ قالب‌ها و پس‌زمینه‌ آیکون‌ها مشکی بوده و از فونت نازک روبیک استفاده شده است.

تم Johanna: آیکون‌ اپ‌ها در این تم تو‌پر هستند و رنگ قالب‌ها سبز و فونت‌هایی با نام Arvo و Lato در این تم قرار گرفته‌اند.

تم Reiko: آیکون‌ها در این تم به شکل دایره‌های مدور بوده و از فونتی با نام Arbutus استفاده شده، هم‌چنین رنگ قالب‌ این تم بنفش است.

با‌ توجه به بررسی کدهای این اپ، می‌توان متوجه شد که گوگل قصد دارد تا چند تصویر زمینه را هم مخصوص این برنامه و کاربران گوشی‌های سری پیکسل به Pixel Themes اضافه کند.

از تصویری که توسط انجمن XDA منتشر شده می‌توان فهمید که کاربران با استفاده از این اپ قادر به تغییر شکل آیکون‌ها از منوی تنظیمات، SystemUI و Chart Android هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH