تصویر مربوط به قاب میانی آی‌فون XI از احتمال وجود برش بزرگ دوربین حکایت دارد

اخیرا تصویری در فضای وب منتشر شده که ظاهرا فریم میانی متعلق به آی‌فون نسل آینده را نمایش می‌دهد. الگوی مذکور با تصاویر پیش‌تر مشاهده شده از این هندست مطابقت دارد. فریم میانی به‌طور معمول بخش عمده‌ای از طراحی گوشی را شامل شده و قطعاتی نظیر مادربرد، فریم اصلی، باتری و نمایشگر را در خود جای می‌دهد. در این مورد، تصویر فریم میانی تا حد زیادی به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه جدید آی‌فون XI اشاره می‌کند. این ماژول دقیقا همانند تصاویر منتشر شده در گوشه بالایی و سمت چپ پنل پشتی گوشی مستقر خواهد شد.

در تصویر مربوط به قاب میانی، 3 حفره دایروی شکل متعلق به دوربین‌های معمولی، تله‌فوتو و لنزی با زاویه‌دید گسترده مشاهده می‌شوند. همچنین یکی از حفره‌های مربعی‌شکل برای فلاش LED و دیگری نیز احتمالا جهت استقرار نوعی حسگر 3 بعدی مشابه یک دوربین TOF مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

تصویر قاب میانی آی‌فون XI

همچنین در بخش مرکزی قاب میانی یک برش بزرگ مشاهده می‌شود که احتمالا جهت استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم ضروری خواهد بود. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo و شخصی با نام بن گسکین در حساب توئیتری خود، تصاویری از این هندست را منتشر کردند. تصاویر مذکور عملا در زمینه فهم مناسب‌تر این الگوی طراحی آی‌فون به کاربران کمک می‌کنند.

پیش از هرگونه اظهارنظر پیرامون شکل ظاهری این سبک طراحی بایستی به‌خاطر داشت که این تصاویر بر اساس شایعات کنونی تولید می‌شوند و محصول نهایی احتمالا از ظاهری متفاوت برخوردار خواهد بود. حتی چنان‌چه این تصاویر به طراحی نهایی آی‌فون نزدیک باشند؛ در این‌صورت همواره آی‌فون آماده شده جهت عرضه به بازار در مقایسه با تصاویر اولیه چشم‌نوازتر به‌نظر می‌رسد.

هنوز خیلی زود است که منتظر انتشار تصاویر موثقی از آی‌فون XI باشیم. اما انتظار می‌رود که تا فصل تابستان به تدریج جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست اعلام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH