سامسونگ گلکسی A90 مجهز به دوربین کشویی و چرخشی خواهد بود

طبق اخباری که مدتی پیش منتشر شد، متوجه شدیم که گوشی گلکسی A90 دارای یک دوربین پاپ آپ خواهد بود. اما رندرهای جدیدی که از این گوشی منتشر شده‌اند، نشانگر طراحی جالب و عجیب این گوشی است. رندر موجود در وب‌سایت‌های خبری بیانگر وجود یک دوربین چرخشی و کشویی در گلکسی A90 است. این دوربین دوگانه با چرخش به پشت گوشی تبدیل به دوربین اصلی و با چرخش به قسمت جلویی گوشی، تبدیل به دوربین سلفی می‌شود.

یکی از کاربران معروف توییتر با نام IceUniverse در مورد این طرح‌های رسمی گفت که این رندرها کاملا درست هستند و کاربر معروف دیگر با نام OnLeaks که همه ما آن را می‌شناسیم هفته پیش در توییتی اعلام کرده بود که این گوشی دارای یک دوربین کشویی و چرخشی خواهد بود.

یکی از مزایای این ویژگی، وجود یک دوربین سلفی جدا از دستگاه بدون قرار داشتن یک صفحه‌نمایش اضافی در این تلفن است. هم‌چنین نمایشگر گوشی هم بدون هیچ بریدگی یا حفره‌ای عرضه می‌شود. اما ایرادی که می‌توان از این هندست گرفت، متحرک بودن بخش‌های آن است، که در صورت نیاز به تعمیرات این گوشی، شاید امتیاز خوبی را در iFixit دریافت نکند، البته ممکن است متحرک بودن بخش‌های تلفن برخی را ناراحت نکرده و حتی خوشحال هم کند، زیرا این اولین محصول متحرک و هوشمند سامسونگ در صورت معرفی و عرضه، جذابیت‌های مخصوص به خود را خواهد داشت.

از معایب دیگر گلکسی A90 عدم وجود یک نمایشگر به‌روز است، زیرا این گوشی از صفحه‌نمایش‌های نسل دوم نیز بهره‌مند نیست و از یک نمایشگر قدیمی استفاده می‌کند.

محصول میان‌رده سامسونگ فاقد فناوری تشخیص چهره برای باز‌کردن قفل تلفن خواهد بود و یا اگر این قابلیت در گوشی تعبیه شود، عملکرد آن بسیار کند و غیرقابل استفاده می‌شود. اما خوشبختانه سنسور اثر‌انگشت در زیر نمایشگر این گوشی قرار داده شده است.

اما یکی از نقاط مبهم این ویدیو که به معرفی گوشی می‌پردازد، قابلیت دوربین کشویی آن است، در این فیلم مشخص نیست که آیا این دوربین به‌طور کامل در داخل بدنه گوشی فرو می‌رود یا خیر؟ اگر این قابلیت در گلکسی A90 موجود باشد، می‌توان این هندست را به عنوان برنده میدان‌های مربوط به حریم خصوصی معرفی کرد.

اگر شما هم منتظر معرفی این گوشی و مشاهده طرح نهایی این محصول سامسونگ هستید، باید تا روز 10 آوریل منتظر مانده و شاهکار میان‌رده سامسونگ را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH