افشای مشخصات فنی از میان‌رده جدید سامسونگ گلکسی A90

چندی پیش رندرهایی از محصول جدید میان‌رده سامسونگ با نام گلکسی A90 منتشر شد. اما امروز هم اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی این گوشی به دست ما رسیده است که بد نیست به مشخصات فنی گلکسی A90 نگاهی بیاندازیم. البته شایعات منتشر شده در فاصله چند روز مانده به معرفی این دستگاه، بیانگر این موضوع هستند که ممکن است نام این دستگاه گلکسی A80 باشد. البته ما هنوز از نام این تلفن مطمئن نیستیم.

سامسونگ در محصول جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 7150 SoC استفاده کرده، این پردازنده جایگزین پردازنده‌های اسنپدراگون 710 و 712 شده است. صفحه‌نمایش 6.7 اینچی و OLED این هندست با کیفیت فول اچ‌دی پلاس (رزولوشن 2400 در 1080) و هم‌چنین همراه با تکنولوژی پخش صدا از طریق نمایشگر، معرفی خواهد شد. این تکنولوژی به کمتر شدن ضخامت صفحه‌نمایش کمک بزرگی می‌کند.

همانطور که در مطالب پیشین به دوربین این دستگاه اشاره شد، گلکسی A90 مجهز به یک دوربین سه‌گانه کشویی و چرخان 48 مگاپیکسلی است. این دوربین با قابلیت چرخش خود، توانایی تبدیل شدن به دوربین سلفی یا دوربین اصلی تلفن را دارد. سنسورهای سه‌گانه این دوربین شامل یک لنز 48 و 8 مگاپیکسلی و هم‌چنین یک لنز مجهز به فناوری ToF هستند.

وزن این هندست 219 گرم و ضخامت آن 9 میلی‌متر بوده و ظرفیت باتری این میان‌رده جدید سامسونگ 3700 میلی‌آمپر و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است.

منابع منتشر‌کننده این خبر، قادر به تایید کلی این مشخصات نیستند. بنابراین ممکن است برخی از مشخصات فنی مربوط به این تلفن درست نباشد.

برای تایید این مشخصات باید تا پنج روز دیگر منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ در رویداد 10 آوریل، سری جدید گوشی‌های میان‌رده خود یعنی گلکسی A را معرفی خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH