بهینه‌سازی تجربه کار با اسنپ‌چت در گوشی‌های پیشرفته جدید هواوی

اسنپ‌چت زاییده اپلیکیشنی است که ماموریتی ظاهرا غیرممکن را بر روی پیام‌های شما اجرا نموده و پس از 10 ثانیه آن‌ها را وادار به امحاء خواهد کرد. در سال 2013 اسنپ‌چت با قابلیت انتشار استوری عرضه شد. این ویژگی به کاربران امکان می‌داد تا مجموعه‌ای از تصاویر را در کنار یکدیگر قرار دهند. تصاویر مذکور برای مدت 24 ساعت بر روی سایت باقی خواهند ماند. در آگوست سال 2013، اینستاگرام از این مشخصه کپی‌برداری کرد و اقدام فوق برای اپلیکیشن رسانه اجتماعی تحت مالکیت فیس‌بوک، موفقیت بزرگی به‌شمار می‌رود.

با موفقیت فزآینده و پیشرفت تدریجی اینستاگرام، ماه ژوئن گذشته تعداد کاربران فعال ماهیانه این سرویس به 1 میلیارد نفر رسید. در عین‌حال تعداد کاربران فعال ماهیانه اسنپ‌چت طی ماه سپتامبر گذشته بیش از 300 میلیون نفر بود. اکنون این اپلیکیشن به دلیل لنزهای واقعیت‌افزوده خود شناخته شده است. این مشخصه به منظور افزودن افکت‌های کارتونی به تصاویر سلفی از فناوری واقعیت‌افزوده استفاده می‌کند. در راستای تلاش برای جذب هرچه بیش‌تر کاربران به اپلیکیشن، کمپانی مالک اسنپ‌چت یعنی اسنپ و شرکت تولیدکننده گوشی هواوی به منظور بهینه‌سازی تجربه اسنپ‌چت در هندست‌های اخیرا عرضه شده سری P30 هواوی با یکدیگر همکاری کردند.

هندست‌های هواوی P30 و P30 پرو تجربه کاربری اسنپ‌چت را ارتقاء خواهند داد

ارتقاء کیفیت تصویربرداری در ویدیوها و عکس‌ها برای آن‌دسته از اعضای اسنپ‌چت که صاحب هندست‌های هواوی P30 و P30 پرو هستند بایستی محسوس باشد. بدین‌ ترتیب عکس‌ها با وضوحی بالاتر ظاهر شده و ویدیوها نیز با پایداری بیش‌تری پخش می‌شوند. هواوی از بهینه‌سازی‌های دیگر نیز خبر داده و اعلام می‌کند که دوربین 16 مگاپیکسلی فوق‌عریض هندست‌های P30 و P30 پرو به‌زودی قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران اسنپ‌چت قرار خواهند داد. اگرچه هنوز ماهیت این قابلیت‌ها و زمان عرضه آن‌ها مشخص نشده است؛ اما صاحبان اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و P30 پرو بایستی به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده این گوشی‌ها را نصب نمایند.

در حال حاضر اپلیکیشن اسنپ‌چت برای کاربران سیستم‌عامل iOS از طریق اپ استور قابل‌دسترس بوده و کاربران اندرویدی نیز با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی می‌توانند این برنامه را دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH