مایکروسافت ویندوز را برای دستگاه‌های انعطاف‌پذیر آماده می‌کند

تقریبا همه به این باور رسیده‌اند که در سال جاری میلادی گجت‌های انعطاف‌پذیر با عناوین مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. سامسونگ به زودی اولین گوشی خم‌شدنی خود را به بازار عرضه خواهد کرد و مطمئنا پس از این اتفاق شاهد حرکت دیگر شرکت‌های رقیب خواهیم بود. بر اساس گزارشی جدید، مایکروسافت نیز به دنبال منافع خود در شرایط جدید است و ویندوز را برای کار با دستگاه‌های خم‌شدنی آماده می‌کند.

البته این به معنی آن نیست که اسمارت‌فون‌های انعطاف‌پذیری با سیستم عامل ویندوز عرضه خواهند شد. The Verge در همین زمینه از منابع آشنای خود شنیده است که مایکروسافت در حال سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی صفحه نمایش‌های دوگانه و انعطاف‌پذیر هم برای ویندوز و هم برای سرفیس است. در واقع تلاش‌های شرکت برای تطابق هر چه بیشتر ویندوز با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر و صفحه نمایش‌های دوگانه خواهد بود.

ظاهرا مایکروسافت تیمی را نیز به همین موضوع اختصاص داده است که تمام وقت بر روی همین پروژه کار می‌کنند. این اولین باری نیست که خبرهایی از این دست از مایکروسافت شنیده می‌شود. در گذشته حرف و حدیث‌های فراوانی در خصوص کار این شرکت بر روی صفحه نمایش‌های دوگانه تحت اسم رمز Andromeda منتشر شده بود. در هر صورت باید گفت مایکروسافت نیز خود را برای ورود به عرصه دستگاه‌های انعطاف‌پذیر آماده می‌کند و شاید سوال بزرگ اینجا باشد که ورود این شرکت تنها محدود به حوزه نرم‌افزاری خواهد شد یا باید منتظر گجت‌های جدیدی هم باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH