Sword Fight Squads LTM: بازگشت شمشیر‌های فولادین به فورتنایت!

شرکت اپیک، حالت زمان محدود جدیدی را برای فورتنایت منتشر نمود که Sword Fight Squads نامیده می‌شود و مملو از شمشیر‌های فولادین و برای نبرد‌های خونین است!

فورتنایت

این سلاح در ابتدا از همان آغاز بازی در دسترس قرار داشت ولی به دلیل ماهیت مخرب و خشونت‌بار چنین سلاحی، این آیتم خیلی زود حذف شد و اکنون در لوای یک LTM (حالت زمان محدود) بازگشته و بازیکنان می‌توانند به شمشیر دسترسی پیدا کنند اما تنها در محدوده تعیین شده خودش باقی خواهد ماند.

The Infinity Blade به عنوان یک آیتم اسطوره‌ای بحث‌برانگیز از دسامبر 2018 به بازی فورتنایت وارد شد. این سلاح با قدرت تخریب بسیار بالا، توانایی واکنش سریع، پرش، جابه‌جایی و نابودی سریع دشمنان حقیقتا به یک ابزار فوق‌العاده قدرتمند در دستان بازیکنانی بود که توانسته بودند آن را بدست آورند.

این مسئله سبب شد تا برخی از بازیکنان با آمار کشته‌های پایین بازی را به پایان برسانند. زیرا از بین بردن بازیکنان مجهز به سلاح The Infinity Blade کار بسیار دشواری بود و دیگر تسلیحات موجود در بازی قادر به مقابله به مثل با آن نبود و این شکاف قدرت در تورنمنت‌ها بیش از هر زمانی به چشم آمد. در نتیجه عموم بازیکنان به این ماجرا شدیدا اعتراض کردند و در نهایت در 14 دسامبر شرکت اپیک این سلاح ویرانگر را از بازی حذف نمود!

به همین علت در حال حاضر چنین سلاحی در بازی فورتنایت به صورت عمومی در دسترس نیست ولی اکنون بازیکنان این فرصت را دارند که سلاح جدید Sword Fight Squads را در حالت زمان محدود (LTM) در اختیار داشته باشند. در همین راستا بازیکنان می‌توانند جوخه‌های مبارزی متشکل از حداکثر چهار بازیکن را تشکیل دهند و با کمک یکدیگر در فورتنایت به نبرد بپردازند.

بنابر گفته شرکت، تنها Epic و سلاح‌های برتر در این حالت در دسترس قرار خواهند گرفت و Infinity Blade نیز در صندوقچه‌هایی در گوشه و کنار جزایر و سواحل یافت می‌شود. البته هنوز مشخص نیست آیا تنظیماتی مربوط به تعدیل میزان قابلیت‌های تخریب سلاح در نظر گرفته شده است یا خیر؟ با این حال برخلاف شمشیری که در ماه دسامبر گذشته عرضه شد، این سلاح جدید به صورت مولتی‌پلیر نیز امکان استفاده دارد و قطعا نتایج بازی در نهایت جذاب‌تر از گذشته خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH