نسل جدید راگ‌فون ایسوس در تابستان 2019 عرضه خواهد شد

با توجه به محبوبیت روز‌افزون بازی‌های موبایلی مانند بازی PUBG و Mobile Legends، بازار تولید بازی‌های موبایلی به عنوان یک میدان جنگ تمام‌عیار برای شرکت‌های چینی تبدیل شده است. مسابقات و بازی‌هایی وجود دارند که بیش از 200 میلیون تماشاگر داشته و عناوینی مثل PUBG حدود 30 میلیون کاربر فعال را در مجموعه خود دارند. در این میان شرکت ایسوس توانست با معرفی تلفن گیمینگ خود در سال 2018 یعنی ایسوس راگ‌‌فون مخاطبان زیادی را جذب محصول خود کند.

اما گزارش جدیدی از مجله DigiTimes نشان می‌دهد که نسخه دوم راگ‌فون (ROG Phone) در سه‌ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین یکی از شرکت‌های چینی ناشر بازی در زمینه تبلیغ تلفن جدید ایسوس، با این شرکت همکاری خواهد کرد. با توجه به قیمت گزافی که نسخه قبلی این تلفن داشت، می‌توان حدس زد که نسل جدید هندست گیمینگ ایسوس به مراتب قیمت بالاتری داشته باشد.

قیمت نسخه قبلی این تلفن حدود 900 دلار تعیین شد که طراحی بی‌نظیر و لوازم جانبی ارایه‌شده برای تجربه بهتر بازی با این گوشی، قیمت زیاد آن را تا حدودی توجیه می‌کرد. نسل قبلی راگ‌فون مجهز به نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتز بر‌ثانیه و زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه بود.

همانند محصولات سایر شرکت‌های بزرگ، در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH