نسخه 5G ذن‌فون 6 ایسوس با طراحی کشویی دوگانه عرضه خواهد شد

آیا الگوی طراحی کشویی دوگانه را به‌خاطر دارید؟ کمپانی ایسوس به‌دنبال استفاده مجدد از این متد طراحی است و یکی از طراحان ذن‌فون 5 نیز تصاویری از یک دستگاه قدرتمند 5G با ساختار کشویی دوگانه را منتشر نموده است.

طراحی کشویی دوگانه ارایه شده توسط ایسوس

نخستین تصویر نمایانگر وجود دوربین سلفی دوگانه در بخش فوقانی نمایشگر است و لامپ‌های LED قدرتمند نیز هنگام عصر، نور فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کنند. قسمت تحتانی گوشی از اسپیکرهای جلویی میزبانی نموده و از سوی دیگر منطقه پایینی ساختار کشویی نیز نمایانگر امکانات اضافی کنترل دوربین جهت عکاسی با دوربین اصلی دستگاه است.

موضوع جالب‌توجه این است که عملکرد ایسوس فراتر از انتشار تصاویر 3 بعدی بوده و در واقع به منظور ارزیابی ارگونومی این طراحی‌ها اقدام به تولید ماکت‌هایی ساختگی از دستگاه نموده است.

دومین الگو از طراحی کشویی دوگانه ایسوس

گوشی اچ‌تی‌سی 7 ساروند یکی از گجت‌های ویندوزفونی با طراحی کشویی جانبی به‌همراه یک بلندگو بود؛ اما این ساختار کشویی تک‌کاربره در ادامه به حال خود رها شد.

الگوی طراحی ایسوس بدون هرگونه دستکاری در دوربین سلفی یا تغییر موقعیت بلندگو امکان دستیابی به نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالا را فراهم خواهد کرد (همان‌طور که هواوی نیز در هندست P30 خود چنین اقدامی را انجام داد). یقینا این سبک از طراحی در مقایسه با سایر الگوهای اولیه بسیار مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد.

نسخه دوم طراحی چندان مطلوب نیست؛ چرا که کنترل‌های اضافی دوربین برای عکاسی سلفی قابل استفاده نیستند (با پایین کشیدن ساختار کشویی، دید دوربین سلفی مسدود خواهد شد). بعلاوه مشخص نیست که این قسمت، بخشی از نمایشگر بوده یا صرفا یک ناحیه لمسی خازنی است.

ماکت‌هایی از هر 2 الگوی طراحی کشویی دوگانه

به‌هرحال احتمالا یکی از این الگوها برای هندست آینده ذن‌فون 6 مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این اسمارت‌فون در روز 16 مه معرفی می‌شود. تصویر تبلیغاتی موجود بر روی دعوت‌نامه مراسم نشان‌دهنده یک نمایشگر بدون ناچ و فاقد حفره است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH