گلکسی J6 پلاس

4 دلیل برای این‌که گلکسی J6 پلاس را بخریم

سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان موبایل‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و هر ساله از محصولات جدیدی پرده برمی‌دارد. این مدل‌ها از فن‌آوری‌ها و قابلیت‌های گوناگونی بهره می‌گیرند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. به‌همین دلیل انتخاب برای کاربران سخت‌تر شده و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت قابلیت‌های اسمارت فون‌ها کنید. با این همه، راهنماهای خرید در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا در مدت زمان کمی با برترین آشنا شوید. در این نوبت می‌خواهیم به دلایل خرید گلکسی J6 پلاس بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

گلکسی J6 پلاس

دیزاین موضوع بسیار مهمی در اسمارت فون‌ها شمرده می‌شود و هم تولیدکنندگان و هم کاربران به این ویژگی توجه زیادی دارند. گلکسی J6 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست و از یک طراحی مدرن و جذاب سود می‌برد. بدنه خوش‌ساخت یکی از دلایل خرید این مدل به‌حساب می‌آید و آن را در دسته موبایل‌های زیبا قرار می‌دهد. به‌محض لمس بدنه گلکسی J6 پلاس حس خوشایندی به شما منتقل می‌شود که استفاده از گجت کره‌ای را لذت‌بخش‌تر کرده. در قاب جلو شاهد نمایشگر گسترده‌ای هستیم که تقریبا ۷۵ درصد از این بخش را به خود اختصاص داده و حاشیه‌های باریکی را در طرفین دیسپلی به ارمغان آورده. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در گلکسی J6 پلاس با هیجان بیش‌تر همراه خواهد بود. در قاب پشتی ماژول دوربین دوگانه به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی سامسونگ تعبیه گشته و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. برای این‌که گوشی آینده خود را براساس سلیقه‌تان انتخاب کنید، تولیدکننده هندست خود را در رنگ‌های بسیاری به بازار عرضه کرده که هر کدام جلوه‌ای تازه به گلکسی J6 پلاس می‌بخشند. نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ خوش‌دستی اسمارت فون را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده و از طرفی تنها با یک دست می‌توانید با موبایل کار کنید.

صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود و آن را به گزینه‌ای عالی برای گیمرها و عاشقان فیلم‌ها تبدیل کرده. به‌لطف این نمایشگر غول‌پیکر کار با اپلیکیشن‌ها ساده‌تر شده و خواندن متون لذت‌بخش‌تر گشته. به‌طور کلی اگر به‌دنبال یک گوشی هوشمند با پنلی بزرگ و دیزاینی زیبا هستید، حتما گلکسی J6 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید.

پلت‌فرم

گلکسی J6 پلاس

سامسونگ در محصول خود از چیپست‌ اقتصادی کوآلکام بهره برده. به این ترتیب می‌توانید اپ‌های سبک را اجرا کنید و به‌سادگی کارهای روزمره خود را انجام دهید. با کمک پردازش‌گر گرافیکی نیز می‌توانید به تجربه برخی از بازی‌های اندرویدی بپردازید. در کنار پردازنده، مقدار حافظه نیز اهمیت فراوانی دارد. شرکت سازنده گلکسی J6 پلاس را در دو مدل معرفی نموده که در نسخه گران‌تر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم در نصیب‌تان می‌شود. از این رو قادرید اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و محتواهای مورد علاقه‌تان را دانلود و ذخیره نمایید. همچنین قادرید چند برنامه را به‌صورت همزمان اجرا کنید و کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل انجام دهید. گفتنی‌ست درگاه میکرو اس‌دی نیز در نظر گرفته تا بتوانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید و در عین حال از دو سیم‌کارت در گلکسی J6 پلاس بهره بجویید.

نرم‌افزار را از یاد نبریم. گلکسی J6 پلاس به نگارش ۸.۱ پلت‌فرم گوگل مجهز شده که از قابلیت‌های بسیاری سود می‌جوید. البته انتظار داریم در آینده‌ای نه‌چندان دور اسمارت فون کره‌ای به اندروید پای آپدیت شود.

دوربین‌ها

گلکسی J6 پلاس

اگر از طرفداران پروپاقرص عکاسی هستید، حتما گلکسی J6 پلاس را مدنظر داشته باشید. می‌توان گفت دوربین نقطه عطفی برای محصول سامسونگ شمرده می‌شود و دلیلی برای خرید آن است. تولیدکننده دو دوربین را در قاب پشتی این مدل به‌کار گرفته تا قادر به ثبت تصاویر پرتره باشید و عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرید. سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تصاویری مملواز جزئیات می‌گیرند و نیاز گروه بزرگی از کاربران را پوشش می‌دهند. یکی از این دوربین‌ها به دریچه دیافراگم بازی مجهز گشته که این اجازه را به شما می‌دهد تا حتی در شرایط نوری ضعیف نیز به عکاسی بپردازید. فلاش ال‌ای‌دی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا در هنگام شب با مشکلی روبه‌رو نشوید و تصاویر خوبی ثبت کنید. یکی از نقاط قوت گلکسی J6 پلاس، کیفیت فیلم‌برداری آن است. هم با دوربین سلفی و هم با دوربین اصلی گوشی می‌توانید ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی ضبط کنید و خاطرات را حفظ نمایید و همچنین استوری‌های بهتری بگیرید.

دوربینی ۸ مگاپیکسلی و با یک فلاش ال‌ای‌دی در قاب جلویی قرار گرفته که تصاویر نسبتا خوبی می‌گیرد. گلکسی J6 پلاس سلفی‌های روشنی ثبت خواهد کرد و ناگفته نماند جزئیات بسیاری در عکس‌ها به‌چشم می‌خورد.

سایر قابلیت‌ها

گلکسی J6 پلاس

گلکسی J6 پلاس به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که عمر نسبتا بالایی را برای آن رقم زده. از این رو تا ساعت‌ها قادر به کار کردن با موبایل هستید و می‌توانید از محتواهای مختلف بهره ببرید.  اسپیکرهای خوش‌صدا به دلیلی برای خرید این مدل تبدیل شده‌اند و موزیک‌ها را به‌صورت واضح و شفاف پخش می‌کنند. برای افزایش امنیت دیوایس نیز حس‌گر اثر انگشتی در نظر گرفته شده که عملکرد سریع و دقیقی دارد. به این ترتیب فقط خودتان قادر به آنلاک کردن گجت و دسترسی به فایل‌های مختلف خواهید بود.

به سوپر گروه گوشی‌های سامسونگ ملحق شوید

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که گلکسی J6 پلاس را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH