۳ تبلت برتر سال ۲۰۱۳ معرفی شد!

3best-tabs

چندی پیش، ۱۰ تبلت برتر سال ۲۰۱۳ را معرفی کردیم و از شما عزیزان خواستیم تا بهترین مدل را انتخاب کنید. در طرف مقابل، از تعدادی کارشناسان زبده آی‌تی نیز این نظر سنجی را به صورت موازی انجام دادیم تا آن‌ها بنا به تخصص و عملکرد گوشی‌ها، نمراتی را اعطا کنند. سپس با میانگین امتیازات کاربران و کارشناسان، ۳ تبلت زیر به عنوان برترن مدل‌های سال ۲۰۱۳ انتخاب شدند و نشان‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی آی‌تی‌رسان را از آن خود کردند.

نشان طلایی

اپل آی‌پد ایر

ipad-medal

اپل با یک دگرگونی گسترده که در طراحی و ساختار تبلت جدید خود ایجاد نمود و حتی اسم آن را هم عوض کرد، نشان داد که همچنان دوست دارد تا یکه‌تاز این بازار باشد. آی‌پد ایر توانست 10 امتیاز از کاربران و 9 امتیاز از کارشناسان بگیرد تا با نمره کل 9.5، با شایستگی نشان طلایی آی‌تی‌رسان را بر گردن خویش بیاویزد.

نشان نقره‌ای

ال‌جی جی‌پد 8.3

g-pad-medal

بازگشت ال‌جی به بازار تبلت‌ها، خیلی امیدوار کننده بود و به لطف یک محصول خاص و دوست داشتنی، توانست تا نمره 9 را از کاربران بگیرد. کارشناسان هم نگاه مثبتی به آن داشتند و امتیاز 7.1 را به آن دادند تا با میانگین 8.05، نشان نقره‌ای را به دست بیاورد.

نشان برنزی

سامسونگ گلکسی نوت 10.1 (نسخه 2014)

galaxy-medal

سری گلکسی نوت سامسونگ، در بخش تبلت‌ها هم آوازه خوبی دارد و به همین خاطر نسخه 2014 این محصول، توانست امتیاز 8 را از کاربران و 6.1 را از کارشناسان بگیرد که با میانگین 7.05، نشان برنزی را برای خود کند.

13 در مورد “۳ تبلت برتر سال ۲۰۱۳ معرفی شد!”

  1. سلام،آیپد ایر حق اولی را داشت و جی پد اگه سیم کارت میخورد و دوربینش یه کم بالا بود اول میشد چون جی پد اینوهو جی 2

  2. سلام من می خواهم یک تبلت بخرم ولی بین چند تا موندم به نظر شما سامسونگ نوت 10.1 سالedition2014خوبه یا lenovo a3000 یا lenovo idea tab s6000 یا sony xperia z 32gb یا lg gpad 8.3

  3. من هم موافقم تببلت عادلانه بود ولی فبلتو با امتیاز بالا 9.4 به نوت3 باعث شدین به زور اول بشه در قسمت گوشی هم به جی2 8.4 دادین خوب اگه تو بهترین گوشی ها بالاترین امتیاز کارشناسان 8.4 بوده فبلت هم باید تو همین حدود از کارشناسان رای میگرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH