تبلت‌های رنگارنگ و ارزان‌قیمت کمپانی آلکاتل، معرفی شد!

th
کمپانی آلکاتل، این‌‌روزها یکی از بزرگان بازار فناوری به‌حساب می‌آید و جای تعجبی ندارد که محصولات جدیدش، یک سورپرایز به‌تمام معنا باشند. آلکاتل پس از معرفی جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود، دو تبلت خوش قیمت و نسبتا ارزان جدید را معرفی کرد که هردوی آن‌ها، به سیستم عامل اندروید گوگل نسخه 4.2 مجهز شده است.
تبلت‌های OneTouch POP7 و OneTouch POP8 اولین سری تبلت‌های “POP” کمپانی آلکاتل هستند که در رنگ‌های جذاب و متفاوت، معرفی شده‌اند. امروزه مشخصات بسیاری از تبلت‌های ارزان قیمت بالا، ممکن است برای بسیاری شوکه کننده باشد؛ پس برای همین هیچ مشخصه قابل توجه‌ای در لیست مشخصات سخت‌افزاری OneTouch POP7 به‌چشم نمی‌خورد.
Alcatel-OneTouch-POP7
وان‌تاچ پاپ 7، همان‌طور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایشی به بزرگی 7 اینچ و از نوع TFT می‌باشد. وضوح تصویر پاپ 7 نیز، 600*1024 پیکسل و مقدار فضای رم نیز، 1 گیگابایت عنوان شده است. پردازنده این تبلت، دوهسته‌ای و ساخت شرکت مدیاتک است. هرهسته، ظرفیتی در حدود 1.3 گیگاهرتز دارد که برای یک تبلت خوش‌قیمت، ممکن است نا امیدکننده باشد! دوربین دوم تبلت OneTouch پاپ 7، 0.3 مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن نیز، 2 مگاپیکسلی است . حافظه داخلی 4 گیگابایتی این تبلت، قابل ارتقاء است و تبلت OneTouch پاپ 7، در حدود 285 گرم وزن دارد. کمپانی آلکاتل برای این تبلت، امکانات ارتباطی نظیر GPS، 3G و وای-فای را در نظر گرفته است.
Alcatel-OneTouch-POP8
تبلت دیگری که کمپانی آلکاتل در کنفرانس خبری خود معرفی کرده است، تبلت‌ OneTouch POP8 می‌باشد و دارای نمایشگری 8 اینچی با وضوح تصویر 800*1280 پیکسل است. پردازنده به‌کارگرفته شده برروی این محصول، چهارهسته‌ای از نوع MT8382 و ساخته کمپانی مدیاتک می‌‌باشد. فرکانس کاری هرهسته، در حدود 1.3 گیگاهرتز برآورد شده است. تبلت‌ OneTouch POP8 همانند برادر خود، دارای دوربین‌های 2 و 0.3 مگاپیکسلی است و 1 گیگابایت رم دارد. تبلت POP8، دارای امکانات ارتباطی نظیر وای‌-فای، GPS، 3G و بلوتوث است. کمپانی آلکاتل برای این تبلت و تبلت OneTouch POP7، کاورها و محافظ‌های رنگارنگی را در نظر دارد و به خریداران پیشنهاد می‌دهد.
تا اواخر ماه فوریه، تبلت OneTouch POP7 به فروش رسانده خواهد شد و برادر 8 اینچی نیز، 1 ماه بعد به بازار ارائه می‌شود. هنوز از قیمت این دو محصول خبری نداریم، اما از آن‌جا که کمپانی آلکاتل در قیمت گذاری محصولات خود کاملا عادلانه عمل می‌کند، انتظار داریم دو برادر 7 و 8 اینچی قیمت بسیار مناسبی داشته باشند.

2 در مورد “تبلت‌های رنگارنگ و ارزان‌قیمت کمپانی آلکاتل، معرفی شد!”

  1. بهزاد باهورزهي

    تبلت های جدید وارزان قیمت الکاتل اگر قیمت هایشان درحد میانه باشد میتوانند بازار خوبی را برای این شرکت در حال رشد بوجود بیاورند. هرچند که هماکنون هواوی از سایر رقبا جلوتر است.

  2. خوب داداش گلم وقتی خود کمپانی هیچ قیمتی برای این محصولات ابکیش مشخص نکرده شما از کجا فهمیدین ارزان قیمته مگر قیمت گوشیهای ابکیش ارزان قیمته ؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH