نسخه جدید رابط کاربری Magic UI هواوی به‌زودی با ویژگی‌های خاص عرضه خواهد شد

شرکت آنر که یکی از زیر‌مجموعه‌های کمپانی هواوی محسوب می‌شود، اعلام کرد که نسخه جدید رابط کاربری گوشی Magic UI که یک رابط کاربری خاص است را عرضه خواهد کرد و ورژن 2.1 این رابط کاربری به همراه رام سفارشی‌سازی شده هواوی به‌زودی منتشر می‌شود. هم‌چنین در آپدیت این رابط کاربری، نسخه جدیدی از GPU Turbo نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه سوم GPU Turbo عملکرد بسیار بهتر و سریع‌تری در افزایش توان پردازشگر گرافیکی دارد. هواوی تلاش بسیار زیادی برای بهبود عملکرد این فناوری انجام داده است.

از ویژگی‌های جدید رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های View 20 و Magic 2 می‌توان به روشن‌شدن صفحه‌نمایش و ویرایش ویدیو‌ها توسط هوش مصنوعی اشاره کرد. علاوه‌بر این موارد، جابجایی سیم‌کارت‌ها در اسلات‌های تلفن به صورت نرم‌افزاری، ابزار‌های اندازه‌گیری مبتنی‌بر واقعیت مجازی و قابلیت تک‌لمسی از ویژگی‌های خاص این رابط کاربری به حساب می‌آیند.

آنر به کاربران گوشی‌های (View 20 (V20 و آنر مجیک 2 وعده داده که تا اواخر ماه آوریل، نسخه بتای این رابط گرافیکی را در دسترس قرار دهد. انتظار می‌رود که نسخه نهایی Magic UI 2.1 در ماه مه منتشر شود. لازم‌به ذکر است که بتای اولیه این رابط فقط در دسترس کاربران چینی قرار خواهد گرفت. شاید در این میان‌ هم گوشی آنر 20i هواوی همراه با نسخه جدید این رابط کاربری و آخرین ورژن سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH