گاوهای انگلستان زودتر از مردم به اینترنت 5G مجهز شدند!

توسعه تجهیزات اینترنت نسل پنجم (5G) در آمریکا به علت مسائل سیاسی و درگیری‌های مربوط به بازاریابی، روند بسیار کندی را طی می‌کند. اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تعدادی از گاو‌های انگلستان، زودتر از مردم به اینترنت 5G مجهز شده‌اند! طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده، شرکت سیسکو زیر‌ساخت‌های لازم برای توسعه اینترنت نسل پنجم در صنایع مختلف را آماده کرده و این شرکت معتقد است که انجام برخی از امور به‌طور سنتی، دیگر کارساز نبوده و اینترنت نسل پنجم با سرعت بالای خود، صرفه‌جویی در زمان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در جدیدترین آزمایش سیسکو، این شرکت تجهیزات اینترنت 5G را در سه منطقه روستایی انگلستان، نصب کرده است. این تجهیزات در قلاده‌ و برچسب‌های گوش گاو نصب شده‌اند و امکان انتقال داده‌های بیومتریک و هم‌چنین کنترل گاوها از راه‌ دور را به مزرعه‌دار می‌دهند.

تگ‌ها و قلاده‌های هوشمند، کمک بسیار بزرگی در زمینه کنترل حیواناتی که در مزارع وسیع قرار دارند، محسوب می‌شوند. این تجهیزات در دوشیدن شیر‌ گاوها و کنترل آن‌ها بدون حضور فیزیکی، یک انقلاب در صنعت کشاورزی به شمار می‌رود.

فرآیند شیردوشی توسط این تگ‌ها و ایستگاه‌های شیردوشی اتوماتیک، بسیار راحت شده و سیستم‌های رباتیک با برقراری یک ارتباط بی‌سیم مبتنی‌بر اینترنت 5G، شیر گاوها را دوشیده و در منابع مزرعه ذخیره می‌کنند.

مدیر اجرایی شرکت سیسکو نیز درباره اجرای این طرح گفت: “ما می‌توانیم هر گاو یا حیوانات دیگری را به تجهیزات خود متصل کنیم. این آزمایش تنها بخشی از کاری است که اینترنت 5G می‌تواند برای صنعت کشاورزی انجام دهد. ما با اجرای این طرح آزمایشی، توانایی توسعه چنین پروژه‌هایی را در سراسر انگلستان و جهان داریم.”

1 در مورد “گاوهای انگلستان زودتر از مردم به اینترنت 5G مجهز شدند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH