پیش‌ فروش گوشی آنر 20i دو روز زودتر از مراسم رونمایی آغاز شد!

گوشی هوشمند آنر 20i روز چهارشنبه معرفی خواهد شد ولی انتظار می‌رود از همین امروز کار پیش‌ فروش آن آغاز گردد. افراد می‌توانند با پرداخت بیانه‌ای در حدود 15 تا 22 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی اقدام به ثبت سفارش، پیش از مراسم رونمایی رسمی در تاریخ 17 آوریل نمایند.

آنر 20i

گوشی آنر 20i اولین گوشی از مدل‌های سری 20 این شرکت که تابعه شرکت هواوی محسوب می‌گردد، است. به نظر می‌رسد این گوشی همان گوشی ناشناسی است که پیشتر با اسامی آنر 10i و آنر 20 لایت لو رفته بود. گفته می‌شود نمایشگر LCD این گوشی 6.21 اینچی با طراحی ناچ دار و مجهز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با برخورداری از ویژگی هوش مصنوعی (Al) است.

همچنین چیپست کایرین 710 کار پردازش فرایند‌های گوشی را بر عهده دارد و در پیکربندی‌های متنوعی شامل 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت 6 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

آنر 20i

آنر 20i

در قسمت پشت دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 که یا لنز تله‌فوتو و یا لنز زاویه عریض است و در نهایت یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمنا آنر 20i در سه رنگ‌آمیزی با شیب رنگ قرمز به آبی، طیف رنگی ارغوانی و طیف رنگی سیاه عرضه خواهد شد. قیمت کامل این هندست نیز دو روز دیگر در طی مراسم معرفی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH