آیا محصول جدید برند ردمی مجهز به یک دوربین پاپ‌‌آپ خواهد بود؟!

وان تنگ، مدیر محصول شیائومی یک تصویر ساده از اتاق خود که در آن چند بطری روی میز قرار دارند را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. اما در پشت این تصویر، هندستی مشاهده شد که دارای یک دوربین پاپ‌آپ است. این پست بعد از چند ساعت توسط وانگ تنگ حذف شد. اما او نمی‌دانست که در فضای مجازی هیچ چیزی قابل حذف شدن نیست و کابران زیادی تصویر این گوشی را در رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته‌اند.

منتشر‌شدن تصویر و حذف آن، ارتباط زیادی با شایعات مربوط به معرفی هندستی از طرف شرکت ردمی دارد که به‌نظر می‌رسد از پردازنده اسنپدراگون 855 و یک دوربین پاپ‌آپ استفاده می‌کند. مدیر برند ردمی نیز اعلام کرد که تصاویر منتشر‌شده از این گوشی، شباهت زیادی به طرح اصلی این گوشی ندارد.

با این‌ حال، اگر گوشی موجود در این تصویر حذف‌شده واقعی باشد، پس این دستگاه ممکن است اولین هندست شیائومی باشد که مجهز به دوربین پاپ‌آپ خواهد بود. اگر هم این گوشی محصول این کمپانی چینی نباشد، در حال حاضر هیچ شرکتی از این نوع دوربین در محصولات خود استفاده نمی‌کند. ترکیب میکروفون نویزگیر، جک 3.5 میلی‌متری و دوربین پاپ‌آپ که در بخش بالای گوشی قرار گرفته‌اند، در هیچ تلفن دیگری مشاهده نشده است.

ما نیز مانند اکثر افراد از نام و مشخصات دقیق این محصول، مطلع نیستیم. اما مطمئنا اخبار و اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH