شرکت آنر تاریخ معرفی پرچمداران جدید خود را اعلام کرد

هر ساله، 2 تا 3 ماه بعد از رونمایی هواوی از پرچمداران خود، برند آنر هم جدیدترین تلفن‌های خود را معرفی می‌کند. امسال هم این قاعده توسط هواوی رعایت شده و برند آنر (Honor)، یکی از زیرمجموعه‌های هواوی، امروز اعلام کرد که گوشی‌های جدید این برند یعنی سری آنر 20 در تاریخ 21 مه (31 اردیبهشت 1398) در شهر لندن معرفی خواهند شد.

به‌طور معمول آنر فقط یک گوشی پرچمدار معرفی می‌کند. این شرکت سال گذشته گوشی آنر 10 را معرفی کرد و سال‌های قبل نیز آنر 9 و آنر 8 را معرفی و عرضه کرده بود. اما امسال این شرکت قصد دارد تا 2 مدل از پرچمدارهای خود را معرفی کند.

اولین دستگاه آنر 20 نام دارد. این مدل جانشین آنر 10 خواهد بود و بر‌پایه نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار هواوی خواهد بود. این بدان معنی است که دستگاه دارای یک بدنه براق، صفحه‌نمایش بزرگ و حاشیه‌های بسیار باریک بوده و دوربین سه‌گانه این تلفن (با طراحی تقریبا متفاوت) در این پرچمدار تعبیه شده است. چیپست Kirin 980 این هندست، وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد.

دستگاه دوم که به‌نظر می‌رسد کاملا جدید خواهد بود، آنر 20 پرو نامیده می‌شود. براساس شایعات منتشر‌شده این گوشی شباهت‌هایی به هواوی پی 30 پرو خواهد داشت. دوربین این دستگاه، مشابه دوربینی است که در هواوی پی 30 پرو مشاهده کرده‌ایم. اما با توجه به قیمت پایین آنر 20، نمی‌توان انتظار داشت که آنر از نمایشگرهای خمیده در این محصول استفاده کند. به احتمال زیاد این گوشی هم همانند آنر 20 از پردازنده اختصاصی شرکت هواوی با نام Kirin 980 بهره‌مند شود.

انتظار می‌رود که بخشی از مشخصات و قطعات مورد استفاده در گوشی‌های آنر 20 و آنر 20 پرو مشابه دستگاه‌های شرکت اصلی (هواوی) باشد. اما تفاوت‌های بزرگی نیز در آن‌ها وجود خواهد داشت. برای مثال، سنسورهای دوربین موجود در دستگاه‌های آنر، احتمالا کیفیت پایین‌تری نسبت به پرچمداران هواوی خواهند داشت. با این حال، در تیزر تبلیغاتی که آنر منتشر کرده است، دوربین این دو دستگاه عملکرد بسیار خوبی در حوزه عکاسی با نور کم خواهند داشت. این موضوع نیز احتمال این‌ را که دوربین‌ این دو گوشی همان دوربینی است که در هواوی پی 30 استفاده شده، قوت می‌بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH