گوشی Realme 3 Pro به قابلیت‌های تصویربرداری سوپراسلوموشن، عکاس‌برداری پیوسته و حالت Nightscape مجهز خواهد بود

گوشی Realme 3 Pro در حال معرفی است اما بسیار آهسته و بدون هیاهو! مدجاو شیث، مدیرعامل شرکت، جزییات دقیقی از دوربین این مدل را منتشر نمود. طبق آخرین اطلاعات در مورد دوربین، این گوشی از قابلیت ضبط ویدیو به سوپراسلوموشن برخوردار خواهد بود.

Realme 3 Pro

نکته جالب در این رابطه با مدل قبلی یعنی Realme 2 این است که قادر به فیلم‌برداری با وضوح تصویر 720 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 240 فریم در ثانیه بود اما گوشی جدید Realme 3 به سختی قادر به مدیریت 90 فریم بر ثانیه در همان وضوح تصویر است! ضمنا مدل قبلی Pro مجهز به چیپست 660 اسنپ‌دراگون بود و طبیعتا ما انتظار داریم در گوشی Realme 3 Pro جدید از پردازنده قدرتمند‌تری بهره گرفته شده باشد.

پیشتر شیث، از توانایی‌ بسیار این مدل به منظور تصویر‌برداری در نور کم و نیز عکس گرفتن در حالت پیوسته صحبت‌هایی نموده بود ولی ظاهرا اکنون ویژگی حالت شب که به نوعی یک نسخه خاص از حالت نایت‌اسکوپ است نیز در گوشی Realme 3 Pro به کار خواهد رفت و به نظر به برخی از مدل‌های قدیمی‌تر نیز منتقل خواهد شد که در کل پیشرفت جالبی به نظر می‌رسد.

Realme 3 Pro

اگر مایلید تعدادی از نمونه تصاویر گرفته شده توسط این مدل در روشنایی روز را نیز مشاهده کنید می‌توانید با کلیک بر روی این لینک، سری به صفحه توییتر آقای مدیرعامل بزنید و تصاویری که طی هفته اخیر منتشر کرده را ببینید. اما در پایان باید این نکته را یادآور شویم که ما هنوز هیچ تایید رسمی مبنی بر ارتقای دوربین نسخه Pro نسبت به مدل معمولی Realme 3 که مجهز به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بود، دریافت نکرده‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH