مایکروسافت ممکن است با عرضه نسل جدید ایرباد هوشمند خود، وارد بازار رقابتی هدفون‌ها شود

مایکروسافت چند ماه پیش با معرفی هدفون‌های خود با نام سرفیس هدفون، وارد بازار هدفون‌های باکیفیت شد. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت با معرفی هدفون‌های سرفیس، در آغاز جاده هدفون‌های شخصی قرار گرفته است. گزارشات جدید نشان می‌دهند که این شرکت در حال کار کردن برروی ایرباد‌های اختصاصی خود بوده و این ایربادها هیچ شباهتی با ایرپادهای اپل ندارند. گفته شده که اسم رمز این هدفون موریسون (Morison) است.

هنوز هیچ جزییاتی از این هدفون‌ها منتشر نشده و نمی‌توان فهمید که این هدفون قابلیت‌های بیشتری نسبت به هدفون سرفیس خواهد داشت یا خیر. با توجه به بی‌سیم بودن اکثر هدفون‌های موجود در بازار، مایکروسافت نیز احتمالا این هدفون را به صورت بی‌سیم عرضه می‌کند.

هیچ کس نمی‌تواند کیفیت صدای یک هدفون را بدون گوش کردن یک موسیقی در آن هدفون توضیح دهد. اما با توجه به کیفیت خوبی که از نسل اول هدفون‌های مایکروسافت شنیده‌ایم، می‌توان حدس زد که این هدفون همانند برادر بزرگتر خود، کیفیت خوبی در تولید صدا داشته باشد. هم‌چنین ممکن است که مایکروسافت ویژگی‌هایی مثل کاهش سطح نویز و ادغام هدفون جدید خود با کورتانا را در این هدفون تعبیه کند.

گزارشات موجود هیچ زمانی را برای معرفی و عرضه این محصول ارایه نکرده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود که ایرباد جدید مایکروسافت مثل سال گذشته در اوایل فصل پاییز رونمایی شود. قیمت احتمالی این ایرباد نیز مشخص نشده اما با توجه به قیمت فعلی اکثر ایربادهای موجود در بازار می‌توان حدس زد که این ایرباد نیز همانند رقیبان خود، قیمتی چند صد دلاری داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH