ال‌جی به دلیل بهینه‌سازی سخت‌افزار رسما تاخیر در عرضه گوشی V50 ThinQ 5G را اعلام کرد

اولین گوشی هوشمند 5G شرکت ال‌جی با نام V50 ThinQ 5G قرار بود برای نخستین بار در تاریخ 19 آوریل 2019 در کشور کره ‌جنوبی رونمایی شود. طبق اعلام رسمی خود شرکت این گوشی 5G در کشور سازنده یعنی کره جنوبی حدود 1100 دلار قیمت‌گذاری شده است.

V50 ThinQ 5G

اما متاسفانه طبق این برنامه‌ زمانبندی خبری از عرضه گوشی V50 ThinQ 5G در بازار نخواهد بود و ال‌جی نیز با انتشار اطلاعیه‌ای خبر تاخیر در فروش پرچم‌دار جدید خود را تایید کرده است. ظاهرا علت این امر تلاش بیشتر مهندسان شرکت برای بهینه‌سازی سخت‌افزار هندست از جمله پردازنده اسنپ‌دراگون 855 و مودم 5G آن است. در متن این اطلاعیه آمده است که :

شرکت ال‌جی با همکاری شرکت کوالکام و اپراتور‌های داخلی تلفن همراه در کره‌جنوبی به منظور بهبود خدمات 5G در حال کار بر روی بهینه‌سازی گوشی‌هوشمند از لحاظ نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه هستند. بر همین اساس ما تاخیر در عرضه گوشی V50 ThinQ 5G را تایید می‌کنیم.

ضمنا شرکت بر این باور است کمی تاخیر در کار فروش این گوشی 5G بهتر از آن است که در آینده مشتریان با کمی‌‌وکاستی‌هایی روبه‌رو شوند و از خرید گوشی 5G تجربه خوبی نداشته باشند! با این حال هنوز هیچ تاریخ جدیدی برای عرضه گوشی V50 ThinQ 5G نیز اعلام نشده است و ما همچنان منتظر شنیدن اخبار در این رابطه خواهیم ماند. خبر جالب‌تر این است که تاخیر پیش آمده هیچ تاثیری در برنامه عرضه گوشی V50 ThinQ 5G در کشور ایالات متحده که قرار است در تابستان 2019 انجام بگیرد، نخواهد داشت. مگر اینکه این گوشی هوشمند داری اشکالات بسیار جدی باشد که آن نیز بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH