دوربین آیفون‌های 2019 اپل به لنز فوق عریض مجهز خواهند شد

با توجه به موضوع عرضه شدن آیفون‌های اپل در پاییز و زمان نسبتا زیادی که به ارایه این محصول باقی مانده است، گمانه‌زنی‌ها درباره آیفون‌های جدید هم‌چنان ادامه دارند. شایعات و اطلاعات منتشر‌شده توسط تامین‌کننده قطعات اپل نشان می‌دهند که اپل با اضافه‌کردن یک لنز فوق‌ عریض به آیفون‌های جدید خود، قصد بهبود کیفیت دوربین این محصول را دارد.

البته قرار دادن این لنزها در هندست‌های هوشمند کار سخت و بزرگی به حساب نمی‌آید. قبلا هم برخی از سازندگان گوشی‌های اندرویدی مانند سامسونگ، در بعضی از محصولات میان‌رده خود از لنز‌های فوق عریض استفاده کرده‌اند. اما اکنون اپل نیز وارد این ماجرا شده و قصد استفاده از این لنزها را دارد.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر معتبر و معروف محصولات اپل، چندی پیش اعلام کرده بود که آیفون‌های 2019 اپل (جانشین‌های آیفون XS و XS Max) مجهز به یک دوربین سه‌گانه خواهند بود. هم‌چنین، علاوه‌بر دوربین اصلی، دوربین سلفی نیز در آیفون‌های 2019 مجهز به یک لنز فوق عریض با کیفیت 12 مگاپیکسل خواهند بود.

کو می‌گوید اپل با استفاده از نوعی پوشش مشکی قصد دارد لنزهای دوربین را تا حد ممکن پنهان کند. در این میان انتظار می‌رود که جانشین آیفون XR از یک دوربین دوگانه بهره‌مند شود، اما هنوز مشخص نیست که اپل در این آیفون از یک لنز فوق عریض استفاده خواهد کرد و یا استفاده از لنز‌های معمولی 2x را به لنزهای پیشرفته فوق عریض ترجیح می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH