ویژگی‌های جدید قابلیت مسدودسازی تماس در اندروید گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد

گوگل قابلیت مسدودسازی تماس‌ها و نمایش هشداری مبنی‌بر اسپم‌بودن یک تماس را در دسترس کاربران قرار داده است. این ویژگی هنگامی که یک تماس ناشناس یا اسپم با شما گرفته می‌شود را در قالب یک پیغام هشدار قرمز‌رنگ به شما نمایش می‌دهد. اما قابلیت مسدود‌سازی تماس‌ها در اندروید تاکنون مجهز به قابلیت‌های زیادی نبود و فقط می‌توان شماره‌هایی که به عنوان مزاحم یا اسپم با ما تماس می‌گرفتند را در لیست سیاه وارد کرده تا آن شماره‌ها قادر به تماس با ما نباشند. اما اکنون گوگل گزینه‌های بیشتری را برای مسدود‌سازی تماس‌ها ایجاد کرده است.

قبلا تنها روش مسدود‌سازی تماس‌ها، افزودن شماره به یک لیست بود. اما هم‌اکنون چهار گزینه جدید برای مسدود‌سازی وجود دارد. قابلیت جدید این امکان را به شما می‌دهد تا کسانی که در لیست مخاطبان خود ندارید را در لیست سیاه قرار داده تا از تماس آن شماره‌ها به تلفن شما جلوگیری شود. در ویژگی جدید مسدودسازی تماس در اندروید می‌توان از تماس شماره‌های خصوصی، ناشناس و حتی تلفن‌های عمومی نیز جلوگیری کرد و آن‌ها را در لیست سیاه قرار داد.

گوگل ویژگی‌های جدید مربوط به مسدودسازی تماس‌ها را از اپلیکیشن تلفن اندروید به برنامه مخاطبین (Contacts) منتقل کرده و تمامی این قابلیت‌ها از منوی تنظیمات مخاطبین دردسترس هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH